انتقاد ظریف از برخی بداخلاقی‌ها

وزیر امور خارجه کشورمان در یک پست اینستاگرامی و در انتقاد به برخی بداخلاقی‌ها به بازنشر صوتی از سخنان شهید بهشتی در مورد لزوم رعایت اخلاق و ادب حتی نسبت به دشمنان پرداخت.

متن سخنان شهید بهشتی که محمد جواد ظریف صوت آن را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته به شرح زیر است :
« مراقب ریزه‌کاری‌های اخلاقی باشید و باشیم. اسلام به ما یاد داده درباره دشمن‌مان هم دروغ نگیم ، نسبت به دشمن‌مان هم تهمت و افترا نزنیم . نسبت به دشمن‌مان هم فحش ندهیم . ما می‌توانیم قاطع و کوبنده حرف بزنیم اما فحش ندهیم ، این تعلیم اسلام است این بهتر می تواند شما مردم عزیز را در این آوردگاه دنیا پیروز کند.

درست است که مخالفان هم فحش و دشنام می‌دهند هم دروغ می‌گویند و هم تهمت و افترا می‌زنند ، اینها همه درست. اما ما هویت نورانی پرفروغ متعالی اسلامی‌مان را حتی با پیروزی معامله نمی‌کنیم .»

منبع: ایسنا

محمدجواد ظریف
شهید بهشتی

پست بعدی

ماجرای درمان کرونا با نیش زنبور عسل

س آگوست 4 , 2020
انستیتو پاستور ایران، در واکنش به ادعای درمان کرونا با نیش زنبور عسل، توضیحاتی ارائه داد. به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر روابط عمومی و امور بین الملل انستیتو پاستور ایران با صدور اطلاعیه‌ای توضیحاتی در مورد فیلم منتشر شده در مورد تأثیر نیش زنبور عسل بر درمان کرونا ویروس، ارائه نمود. اخیراً کلیپی در شبکه‌های مجازی در خصوص تأثیر نیش زنبور عسل بر درمان بیماری‌های مختلف و از جمله کرونا ویروس توسط عظیم اکبرزاده خیاوی منتشر شده است که ایشان وابستگی علمی خود را انستیتو پاستور ایران اعلام نموده است. به استحضار می‌رساند نامبرده عضو هیأت علمی بازنشسته این انستیتو بوده و ادعاهای صورت گرفته در این ارتباط، در انستیتو پاستور ایران مورد بررسی و تأیید قرار ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000