روزنامه «جام‌جم»: مخالفت با افزایش ۴۲ درصدی بودجه صداوسیما؛ «آب در آسیاب دشمن ریختن» است

روزنامه «جام‌جم»: مخالفت با افزایش ۴۲ درصدی بودجه صداوسیما؛ «آب در آسیاب دشمن ریختن» است

روزنامه «جام جم» از افزایش بودجه صداوسیما، دفاع و اعتراضات رسانه‌های داخلی را «آب در آسیاب دشمن ریختن» معرفی کرده است. این روزنامه افزایش ۴۲ درصدی بودجه صداوسیما را «معمولی و طبیعی» دانسته و تاکید کرده برای تولید آثار فاخر باید بودجه خوب تزریق شود.

  • تازه‌ترین اتفاقی که رقم خورده، مربوط به بودجه صداوسیما می‌شود که برخی رسانه‌های داخلی بدون این که در جریان اصل موضوع باشند آب در آسیاب دشمن می‌ریزند. در حالی که دشمنان می‌خواهند ما روی فرهنگ که مهم‌ترین اصل در جوامع محسوب می‌شود کار نکنیم. این سؤال مطرح می‌شود که با توجه به اهمیتی که فرهنگ دارد و فرهنگ است که زیربنای بسیاری از حوزه‌ها را شامل می‌شود، چرا باید مورد بی‌مهری قرار بگیرد و گلایه درباره بودجه صداوسیما مطرح شود؟ ضمن این که در ماه‌های اخیر به غیر از هجمه روی بودجه صداوسیما، شاهد هستیم مدیران رسانه‌ملی هم تحریم شدند.
  • ارگان رسانه‌ای سازمان صداوسیما در ادامه با اشاره به افزایش ۴۲ درصدی بودجه صداوسیما نوشته است: وقتی بودجه عمومی‌کشور، با افزایشی طبیعی و همسان با بخش‌های گوناگون همراه بوده، چرا این افزایش معمولی باید مورد هجمه قرار بگیرد؟ از سوی دیگر اگر بخواهیم نگاه عمیق‌تر داشته باشیم، متوجه می‌شویم تولید آثار فاخر در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، نیازمند تزریق بودجه کافی است، به‌خصوص این‌که انتظار می‌رود صداوسیما هر سال یک نمونه از این آثار را روانه آنتن کند. در مجموع برای داشتن یک آنتن قوی همراه با آثار پرمحتوا باید تلاش کنیم بودجه خوب هم تزریق شود تا بتوانیم شاهد تحول در برنامه‌های نمایشی و غیرنمایشی باشیم.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

از جدیدترین قیمت برنج ایرانی در بازار مطلع شوید + جدول

چ ژانویه 18 , 2023
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:این گزارش به بررسی قیمت برخی از ارقام برنج در بازار با برندهای مختلف پرداخته است. فهرست قیمت برخی از ارقام برنج موجود در بازار به شرح زیر است. بیشتر بخوانید: جدیدترین قیمت برنج ایرانی در بازار/ برنج هاشمی کیلویی چند؟ ۴۶۲۲۰

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000