دستگیری سارق مسافرنما در ساری 

فرمانده انتظامی ساری، از شناسایی و دستگیری سارق مسافر نما با ۱۳ فقره سرقت از رانندگان خودروهای در بستی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ناصرعلی صفرپور، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت از رانندگان خودروهای مسافربر شخصی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۲ با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را که با کرایه خودروها به صورت دربستی، با خوراندن نوشیدنی حاوی داروهای خواب آور در مسیر راه اقدام به سرقت اموال و تجهیزات همراه آنان می کرد، شناسایی کردند.

سرهنگ صفرپور در ادامه، اظهار کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم که دارای سارقه سرقت نیز بوده در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۱۳ فقره سرقت از رانندگان خوروهای مسافربرشخصی در این شهرستان اعتراف کرد.

صفر پور در خاتمه از شهروندان و به خصوص رانندگان خودرو های مسافربر، خواست که، ضمن رعایت هشدارهای انتظامی از قبول مواد خوراکی و یا نوشیدنی از افراد ناشناس در طول مسیر راه خودداری کنند.

منبع: ایسنا

دستگیری سارق
ساری

پست بعدی

ترامپ می‌خواهد بازی انتخابات را برهم بزند؛ یا تعویق انتخابات، یا جنگ خارجی!

س آگوست 4 , 2020
یک تحلیل‌گر آمریکایی می‌گوید: ترامپ قدرت قانونی برای تغییر زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را ندارد اما می‌تواند دائما در مورد شرایط برگزاری آن سوالات و ابهاماتی را مطرح کند تا انتخابات 2020 را غیر عادی جلوه دهد. به گزارش خبر فوری، مساله برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده حالا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000