مرد خشمگین پسرش را کشت

مرد خشمگین پسرش را کشت کد خبر: 591508 | ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ ۱۵:۱۸:۱۱ اعتمادآنلاین |

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری پدر 55 ساله‌ای در کرمانشاه خبر داد که پسر 23 ساله خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود.

به گزارش ایلنا، سردار جمال سلمانی اظهار داشت: پس از وقوع درگیری خانوادگی منجر به قتل جوانی 23 ساله در محله باریکه کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران کلانتری 27 ابوذر در محل، زن میانسالی به آنها مراجعه و عنوان کرد بین همسر و پسرش درگیری رخ داده که طی آن فرزند 23 ساله‌اش با ضربات چاقو به شدت زخمی شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران در ادامه با مشاهده جوان زخمی متوجه شدند وی به علت شدت جراحات وارده جانش را از دست داده که متعاقب آن نسبت به دستگیری پدر مقتول اقدام کردند.

سلمانی یادآوری کرد: فرد دستگیر شده نیز در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل پسرش اعتراف و عنوان کرد پس از درگیری مقتول با مادر خود که به خاطر دریافت پول بود، دچار خشم شده و با چاقو ضرباتی به وی وارد کرده است.

وی در پایان از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

پست بعدی

مجری پیشکسوت به خاک سپرده شد

ش ژانویه 14 , 2023
ایسنا نوشت: پیکر مرحوم ابوالفضل طباطبایی صبح شنبه (۲۴ دی) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد. مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم ابوالفضل طباطبایی، مجری باسابقه تلویزیون پیش از ظهر امروز با حضور خانواده و تنی چند از همکارانش در بهشت زهرا(س) و در قطعه هنرمندان برگزار شد. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000