دبیر جدید شورای انقلاب فرهنگی: با «تیرکمان» به خانم‌های بدحجاب می‌زدم / تاکنون، سینما نرفته‌ام!

دبیر جدید شورای انقلاب فرهنگی: با «تیرکمان» به خانم‌های بدحجاب می‌زدم / تاکنون، سینما نرفته‌ام!

«همشهری آنلاین» نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه به سمت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد. وی سابقه ریاست انجمن حکمت و فلسفه را نیز در کارنامه دارند. بخشی از مصاحبه وی با خبرگزاری فارس در سال های پیش می‌خوانید:

  • چون (در زمان شاه) پدرم اجازه نمی‌داد به سینما برویم بنده تاکنون به سینما نرفته‌ام! بعضی وقتها از بنده درخواست می‌شود برخی از فیلم‌ها را ببینم و نظر دهم، به آنها می‌گویم فیلم‌ها را بیاورید اینجا. به فرزندانم هم توصیه نمی‌کنم به سینما بروند.
  • قبل از انقلاب وقتی در مغازه پدرم خانم‌های بی‌حجاب می‌آمدند من از بالکن مغازه با تیرکمان به پاهای خانم‌های بدحجاب می‌زدم که چرا پالُخت بیرون آمده‌اند. پدرم نسبت به حجاب حساس بود اما گفت اگر ضربه‌ای بخورند شرعا ضامن هستی و از این رو تیروکمان را گذاشتم کنار و روی آن‌ها آب می‌ریختم

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

کار به کپی‌برداری «شعار» هم رسید! / تکرار شعار معروف احمدی‌نژاد از سوی رئیسی

پ ژانویه 12 , 2023
اعتماد نوشت : سیدابراهیم رئیسی گفت: انجام طرح‌های بزرگ با شعار «ما می‌توانیم» با اتکا و اعتماد به داشته‌هایمان محقق می‌شود. سیدابراهیم رئیسی از شعار جدید دولتش که یادآور شعار دولت احمدی‌نژاد بود، رونمایی کرد. رئیس‌جمهور در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح آب‌رسانی از خلیج‌فارس به فلات مرکزی ایران در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000