«دبیر شورای عالی امنیت ملی» هم رفتنی است؟ / روایت زیدآبادی از هشداری به او

«دبیر شورای عالی امنیت ملی» هم رفتنی است؟ /  روایت زیدآبادی از هشداری به او

گفت: با علنی شدن ماجرای علی‌رضا اکبری هم بعید است دبیر شورای عالی امنیت ملی در سمتش دوام بیاورد!

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: دیشب در فروشگاه شهروند، فردی به سراغم آمد و پس از "چاق‌سلامتی" گفت: شما حمید رسایی را دست‌کم گرفته‌اید! پرسیدم: منظورت چیه؟ چطور دست‌کم گرفته‌ام؟ پاسخ داد: شما تصور می‌کنید او شیخی یک‌لاقباست و هر چه به ذهنش برسد می‌گوید، در حالی که آقای رسایی به واقع بسیار متنفذ و صاحب قدرت است! پرسیدم: شما این را از کجا می‌دانید؟ گفت: کاملاً واضحه! از زمانی که نشریۀ حمید رسایی خواستار برکناری دبیران شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی امنیت ملی شده، هنوز یک ماه نگذشته است! به همین سرعت، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی که تغییر کرد و با علنی شدن ماجرای علی‌رضا اکبری هم بعید است دبیر شورای عالی امنیت ملی در سمتش دوام بیاورد! بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

رقابت ۵ کارگردان مرد برای انتخاب بهترین کارگردان‌ سال آمریکا

پ ژانویه 12 , 2023
مهر نوشت: با معرفی نامزدهای جوایز انجمن‌ کارگردان‌های آمریکا، ۵ کارگردان مرد با هم رقابت می‌کنند. بار دیگر در فهرست نامزدهای انجمن کارگردان‌های آمریکا (DGA) ۵ کارگردان مرد با هم رقابت می‌کنند. در بخش اصلی فیلم سینمایی نامزدها عبارتند از: دنیل کوان و دنیل شاینرت برای «همه چیز همه‌جا یکباره»، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000