«ویژگی» مردم یزد به روایت رئیسی

«ویژگی» مردم یزد به روایت رئیسی

فارس نوشت: رئیس جمهور پیگیری مصوبات دور اول سفر را از جمله اهداف خود در دومین سفر استانی به استان یزد دانست و گفت: در این سفر قرار است مشکلات و مسائل شهرهای مختلف استان یزد را به صورت میدانی بررسی و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

سید ابراهیم رئیسی در جریان دومین سفر استانی خود به یزد، در بدو ورود در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن ادای احترام به شهدا و خانواده شهدای استان یزد، اظهار کرد: در این سفر دو روزه قرار است علاوه بر دیدارهای اداری با اقشار مختلف مردم نیز دیدارهای مردمی داشته باشیم.

وی پیگیری مصوبات دور اول سفر و برنامه‌ریزی برای توسعه بیش از پیش استان یزد را از جمله اهداف خود در دومین سفر استانی به دارالعباده دانست و افزود: در این سفر قرار است مشکلات و مسائل شهرهای مختلف استان یزد را به صورت میدانی بررسی و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس جمهور گفت: قبل از سفر به استان یزد نظر و دیدگاه‌های اقشار مختلف را در خصوص مسائل استان دریافت و تمام آن‌ها را بررسی کردیم و نسبت به رفع دغدغه‌های مردم تصمیماتی اخذ شده است.

وی در پایان قناعت، امیدواری و در صحنه بودن را ویژگی مردم استان یزد دانست و بیان کرد: ما قدردان این ویژگی مردم یزد هستیم.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

نماینده مجلس: آقای رئیسی! شما کدام تورم را مهار کردید؟ / این چه اطلاعاتی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد؟

پ ژانویه 12 , 2023
ایلنا نوشت: حیدری گفت: از نظر رئیس جمهور تورم مهار شده، بیکاری و گرانی کاهش پیدا کرده و درآمدها افزایش یافته، اما مردم از وضعیت فعلی بیش از هر زمانی گلایه‌مند هستند. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رئیس جمهور در مورد بودجه ۱۴۰۱ اظهاراتی را مطرح کردند و به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000