مجلس «نشست غیرعلنی» برگزار کرد / زمان اعلامی دولت برای ارائه برنامه هفتم به روایت قالیباف

مجلس «نشست غیرعلنی» برگزار کرد /  زمان اعلامی دولت برای ارائه برنامه هفتم به روایت قالیباف

فارس نوشت: نماینده تبریز در مجلس گفت: رئیس مجلس در جلسه غیرعلنی امروز مجلس عنوان کرد بنا است دولت تا پایان ماه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس کند و مجلس بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم را باهم بررسی کند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این نشست مباحثی درباره اعلام وصول و بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس بحث شد و نمایندگان نقطه نظرات خود را در این باره مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه رئیس مجلس عنوان کرد که بناست تا پایان ماه جاری لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس از سوی دولت تقدیم شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای قالیباف گفت که با توجه به این موضوع ما لایحه برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را به صورت همزمان در مجلس مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

برادر رئیس صداوسیما پناهنده شد؟ + تصویر

س ژانویه 10 , 2023
پایگاه اطلاع رسانی چند ثانیه نوشت: مجله «تایم» آمریکا در مصاحبه‌ای با میثم جبلی، برادر پیمان جبلی، رئیس فعلی صداوسیما از پناهنده شدن میثم خبر داده است! این نشریه آمریکایی مدعی شد: میثم جبلی بعد از حادثه هواپیمای اوکراینی و قربانی شدن برادرزاده‌اش، چنین تصمیمی گرفته است. ۲۱۲۲۰

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000