انگشت اتهام به سوی «رسانه‌ها» / وزیر کشور: ما پدیده‌ای به نام «لباس شخصی»نداریم

 انگشت اتهام به سوی «رسانه‌ها» / وزیر کشور: ما پدیده‌ای به نام «لباس شخصی»نداریم

ایلنا نوشت : وزیر کشور گفت: طبیعتا ماموران اطلاعاتی در همه جا موظف هستند با لباس خاص خودشان باشند و اسمش لباس شخصی نیست؛ وظیفه‌شان این است. لذا ما چیزی به نام پدیده لباس شخصی نداریم و این بیشتر جوسازی است.

احمد وحیدی وزیر کشور ، درباره این‌که پس از مطرح شدن بحث پلیس‌نماها گفته شد که وزارت کشور که نیروهای انتظامی زیر نظرش هستند باید یک ساماندهی در بخش ماموران انتظامی و افرادی که موسوم به لباس شخصی هستند داشته باشد تا به برخی شایعات در این زمینه دامن زده نشود، گفت: بخش زیادی‌ از این‌ها اگر نگوییم همه‌اش، اکثریتش جوسازی است، نیروهای ما بسیار روشن با لباس رسمی در چهارراه‌ها و جاهای دیگر حضور داشتند.

وزیر کشور ادامه داد: چه عزیرانی که از فراجا بودند و چه عزیرانی که از سپاه و بسیج بودند، با لباس‌های شناخته شده حضور داشتند و چیزی به مفهوم لباس شخصی ما نداشتیم، این‌ها عزیزانی بودند که سر چهارراه‌ها مشخص بودند و اصولا نیازی نبود کسی لباس شخصی باشد.

وی تاکید کرد: طبیعتا ماموران اطلاعاتی در همه جا موظف هستند با لباس خاص خودشان باشند و اسمش لباس شخصی نیست؛ وظیفه‌شان این است. لذا ما چیزی به نام پدیده لباس شخصی نداریم و این بیشتر جوسازی است.

وحیدی خاطرنشان کرد: شماها و همه عزیران خبرنگار بارها مشاهده کردید نیروهای انتظامی و نیروهای بسیجی با لباس سر چهارراه‌ها بودند و نیازی نبود با لباس شخصی باشند و با همان لباس هم به وظایف‌شان عمل کردند ما چیزی به اسم لباس شخصی نداریم این بیشتر هیاهو تبلیغاتی و رسانه‌ای است.

وی درباره بودجه وزارت کشور در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ بیان کرد: در بودجه باید همه را ببینند. ممکن است من درخواست بودجه بیشتری داشته باشم اما باید محدودیت‌های کشور را در نظر بگیریم. دولت باتوجه به همه محدودیت‌ها بودجه‌ای تنظیم کرده و سعی کرده است بهترین بودجه را با توجه به شرایط کشور داشته باشد، ما هم باتوجه به این چارچوب کار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

آقای جلیلی! به درگاه الهی، توبه و از مردم عذرخواهی کنید/ دست از سر سیاست بردارید، باقی عمر را با خانواده و نوه‌ها بگذرانید

ی ژانویه 8 , 2023
عصرایران در یادداشتی با اشاره به اظهارات اخیر سعید جلیلی نوشت: سال هاست که مردم ایران با گوشت و پوست و خون و استخوان خود دارند آثار تحریم هایی را که «کاغذپاره» خوانده شدند، احساس می کنند و رنج می برند و خدا می داند چند نفر بر اثر این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000