چرا نانوایی های زاهدان اخیرا شلوغ شده؟ / خرید نان حتی تا نیم روز طول می کشد

چرا نانوایی های زاهدان اخیرا شلوغ شده؟ / خرید نان حتی تا نیم روز طول می کشد

همشهری نوشت:بعد از ارائه دستگاه‌های کارتخوان مخصوص به نانوایان یکباره نانوایی‌های زاهدان شلوغ شدند و این روند تاکنون ادامه دارد.

این روزنامه به نقل از یک مخاطب خود ادامه داده است:با مسئولان فرمانداری و شورای شهر و تعزیرات و اتحادیه نانوایان صحبت کرده و طرح مشکل کرده‌ایم. برخی می‌گویند سهمیه آرد استان کم است و مقداری نیز قاچاق می‌شود. برخی می‌گویند نان‌خور زاهدان زیاد است و برخی هم می‌گویند نان به مصارف دیگر می‌رسد.

به هر دلیلی که این اتفاق رخ داده باشد سؤال این است که چرا قبلا این مشکلات نبود؟ آیا ظرف چند ماه در زاهدان این مشکلات بروز کرده است؟ چرا راهکاری برای آن پیدا نمی‌کنند. هم‌اکنون خرید نان خانوار تبدیل به پروسه‌ای حتی تا نیم روز شده است که برای کارمندان و کارگران عملا غیرقابل تحمل است.

23302

پست بعدی

رشد ۶۳ درصدی حمایت‌های درمانی از بیماران نیازمند

چ ژانویه 4 , 2023
رئیس سازمان داوطلبان گفت: خدمات حمایتی دارو و درمان جمعیت هلال احمر به بیماران نیازمند در ۹ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۶۳ درصد رشد داشته است. به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی با دعوت رسمی و با همراهی مشاور امور زنان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000