سقوط از طبقه نهم کودک ۱.۵ ساله را به کام مرگ کشاند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از فوت یک کودک یک ساله و نیمه در اثر سقوط از طبقه نهم یک مجتمع مسکونی خبر داد.

فرهاد کاوه‌آهنگران با اشاره به حادثه سقوط کودک 1.5 ساله اظهار داشت: متاسفانه این حادثه به فوت وی منجر شد.

وی افزود: ساعت 19و02 دقیقه روز شنبه یازدهم مرداد در تماس تلفنی ساکنان ساختمان در شهرک امیریه با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان حادثه سقوط گزارش شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک کودک یک ساله و نیمه از طبقه نهم مجتمع مسکونی یازده طبقه بر روی خودروی سمند پارک شده در همکف مجتمع سقوط کرده گفت: اکیپ آتش‌نشانان از ایستگاه شماره 11 بلافاصله وارد عمل و در موقعیت حادثه حاضر شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه این کودک در اثر شدت برخورد با زمین قبل از رسیدن اکیپ اعزامی جان سپرد.

کاوه‌آهنگران ادامه داد: مراقبت کامل از کودکان و نصب حفاظ‌های ایمنی مخصوص در مقابل پنجره ساختمان‌ها الزامی است و خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند.

منبع: تسنیم

سخنگوی سازمان آتش نشانی
سقوط از ساختمان
کودک
جان باختن
اصفهان

پست بعدی

کشف حجاب و خداحافظی بازیگر «سریال پدر» از بازیگری

د آگوست 3 , 2020
فرهنگی/ چهره ها12 مرداد 1399 – 21:20 ساناز طاری با کشف حجاب و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. ساناز طاری بازیگر جوان 24 ساله که در سریال پدر خوش درخشید و همچنین بازی در گشت 2 نیز توانست موقعیت خوبی برای نمایش استعداد وی باشد. او دبیرستان را در هنرستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000