امدادرسانی به بیش از ۳۴۰ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان

امدادرسانی به بیش از ۳۴۰ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان

زاهدان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۳۴۱ نفر آسیب دیده از سیل روز گذشته توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر این نهاد خبر داد.

علیرضا میربهاءالدین در گفت و گو با خبرنگار مهر، ادامه داد: امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل با فعالیت ۹۸ نفر- روز نجاتگر در قالب ۲۴ تیم- روز عملیاتی صورت گرفته است.

وی با بیان این مطلب که ۷۶ آسیب دیده از سیل روز گذشته در چادرهای هلال احمر اسکان داده شده‌اند، ادامه داد: ۱۶ دستگاه چادر امدادی، ۶۹ تخته موکت، ۶۱ تخته پتو و ۴۴۵ کیلوگرم نایلون، ۸۱ سبد غذایی ۷۲ ساعته، ۱۸ بسته غذایی یک ماهه، برنج، روغن، ست بهداشتی وغیره از جمله اقلامی بودند که بین آسیب دیدگان این واقعه توزیع شده است.

وی اظهار کرد: تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در حال حاضر در سطح استان به صورت آماده باش هستند تا در صورت بروز حادثه‌ای، خدمات امدادرسانی برای آسیب دیدگان با سرعت بیشتری انجام دهند.

میربهاءالدین بیان کرد: تلفن گویای ۱۱۲ ندای امدادجمعیت هلال احمر، به صورت بیست و چهار ساعته شبانه روز، آماده پاسخگویی به آسیب دیدگان است.

کد خبر 5668204

پست بعدی

یک سوال از وزیر صمت؛ مردم زمینه تحریم را فراهم و دلار را ۴۲ هزار تومان کردند یا سیاست‌گذار؟

پ دسامبر 29 , 2022
اعتمادآنلاین | روزنامه دنیای اقتصاد از اظهارات وزیر صمت که مقصر افزایش قیمت خودرو را مردم اعلام کرده بود گلایه کرده و با طبیعی و عاقلانه خواندن رفتار مردم در تبدیل نقدینگی خود به کالاهایی مانند خودرو از فاطمی‌امین پرسیده است: آیا مردم زمینه تحریم را فراهم کردند و ارز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000