چند درصد مردم جام جهانی را از تلویزیون دیدند؟

چند درصد مردم جام جهانی را از تلویزیون دیدند؟

طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی برنامه‌های جام ۲۰۲۲ از شبکه ۳ با ۳۸.۲ درصد و جام ۲۲ از شبکه ورزش با ۱۰.۸ درصد، پربیننده‌ترین ویژه برنامه‌های فوتبالی بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، ۸۹.۷ درصد فوتبال دوستان از طریق تلویزیون پیگیر مسابقات جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر بوده‌اند.

همچنین ۸۲.۱ درصد عملکرد صداوسیما را در زمینه کیفیت تصویر، ۸۱.۸ درصد در زمینه کیفیت صدا و ۶۹.۵ درصد در زمینه تسلط گزارشگران در حد زیاد، موفق دانسته‌اند و به طور کلی ۷۱ درصد از پخش مسابقات از صداوسیما در حد زیاد، راضی بوده‌اند.

بنا به همین گزارش برنامه‌های جام ۲۰۲۲ از شبکه ۳ با ۳۸.۲ درصد و جام ۲۲ از شبکه ورزش با ۱۰.۸ درصد، پربیننده‌ترین ویژه برنامه‌های فوتبالی بوده‌اند. نکته حائز اهمیت اینکه ۳۰.۵ درصد نیز از تلوبیون برای دیدن مسابقات فوتبال و بازپخش آن استفاده کرده‌اند.

ویژه برنامه جام ۲۰۲۲ از جمعه ۲۷ آبان با اجرای محمدرضا احمدی و محمد حسین میثاقی روی آنتن می رود.

دیدار ایران و آمریکا با ۷۷.۸ درصد بیننده، پربیننده ترین بازی و بازی با ولز و انگلیس به ترتیب با ۶۷.۸ درصد و ۶۴.۵ درصد در رده‌های بعدی میزان بینندگان بازی تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بوده اند. جالب اینکه پربیننده‌ترین بازی ایران در جام‌جهانی پیشین، دیدار با پرتغال بود که ۷۳.۷ بیننده داشت و دیدارهای ایران با اسپانیا و مراکش به ترتیب ۷۰.۸ و ۶۹.۸ بیننده داشته است.

55245

پست بعدی

خوراک فرهنگی بچه‌ها جز ماهواره و فیلم‌های خارجی چیست؟

چ دسامبر 28 , 2022
ایسنا نوشت: کارگردان فیلم سینمایی «عینک» می‌گوید: با وجود مساعد نبودن شرایط برای اکران، معتقدم کودکان به تنفس و تنوع نیاز دارند و حتی اگر جنگ رخ دهد، نباید آن‌ها را تا جای ممکن درگیر کرد؛ این ضرورتی است که اکران «عینک» را در این مقطع برای من توجیه می‌کند. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000