در جنگ با روسیه منتظر معجزه نمی‌مانیم؛ خودمان آن را می‌سازیم

اعتمادآنلاین |

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین گفت: ما (در جنگ) منتظر معجزه نخواهیم بود بلکه خودمان معجزه می‌سازیم.

به گزارش ایرنا به نقل از کی‌یف ایندیپندنت، زلنسکی شنبه شب در پیامی عید کریسمس را به مسیحیان تبریک گفت و افزود، (در جنگ) تسلیم نخواهیم شد.

رئیس جمهور اوکراین با تاکید بر تعهدش برای آزاد کردن اسرای جنگی اوکراین (از دست روسیه) گفت: بسیاری از اوکراینی‌ها کریسمس را در خارج از کشور یا در اسارت جشن می‌گیرند.

پیش از این اوکراین نیز همانند روسیه عید کریسمس را در ۷ ژانویه (۱۷ دی) جشن می‌گرفت در حالی که بیشتر کلیساهای ارتدکس و کاتولیک‌های رومی کریسمس را در ۲۵ دسامبر (۴دی) جشن می‌گیرند.

امسال کلیسای ارتدوکس اوکراین به مسیحیان اوکراین اجازه داده است تا کریسمس را در ۲۵ دسامبر (۴دی) جشن بگیرند تا بخشی از تلاش این کشور برای فاصله گرفتن از روسیه در بحبوحه جنگ میان دو کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

این خودرو ۷۰ میلیون تومان گران شد/ شیب تند قیمت‌ها در بازار خودرو

ی دسامبر 25 , 2022
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ از ۴۶۳ میلیون تومان، امروز به ۴۶۵ میلیون تومان رسیده‌است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افزایش قیمت در بازار خودرو ددامه دارد. خودروهای پژو نیز در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نبودند، به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000