کتاب جدید زنده‌یاد سوسن طاقدیس چاپ شد

کتاب «راستی راستی بخورمت؟» نوشته زنده‌یاد سوسن طاقدیس توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

کتاب «راستی راستی بخورمت؟» نوشته زنده‌یاد سوسن طاقدیس، به‌تازگی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب جدیدترین کتابی است که از این‌نویسنده کودک منتشر می‌شود و وی نتوانست انتشار آن را ببیند.

سوسن طاقدیس روز جمعه ۵ اردیبهشت امسال بر اثر حمله قلبی درگذشت و نتوانست برخی از عناوینی از آثارش را که برای چاپ آماده می‌شدند، بببیند. «راستی راستی بخورمت؟» یکی از این‌کتاب‌هاست.

این‌کتاب برای کودکان گروه سنی ب نوشته شده و تصویرگری‌اش به‌عهده تهمینه حدادی بوده است. داستان «راستی راستی بخورمت؟» درباره حلزون گرسنه‌ای است که در جنگل راه می‌افتد تا غذا پیدا کند و وقتی حیوانات مختلف را امتحان می‌کند، متوجه می‌شود نمی‌توان آن‌ها را بخورد. اما در نهایت به یک‌قارچ می‌رسد و …

این‌کتاب با ۱۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۲ هزار تومان منتشر شده است.

منبع: مهر

ادبیات داستانی
کتاب

پست بعدی

خروج نیروهای آمریکایی از آلمان یک نشانه بد است/ ترامپ نباید دوباره رییس جمهور شود

ی آگوست 2 , 2020
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا به یک روزنامه آلمانی گفت، برنامه خروج نیروهای آمریکایی از آلمان یک “نشانه بد” است که مشخص می‌کند انتخاب مجدد ترامپ چه نتیجه‌ای می‌تواند در پی داشته باشد. جان بولتون در گفتگو با روزنامه ولت آم سونتاگ آلمان به انتقاد از برنامه خروج نیروهای آمریکایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000