پلمب پنج واحد صنفی بدلیل «ارائه خدمات به افراد بی حجاب»

پلمب پنج واحد صنفی  بدلیل «ارائه خدمات به افراد بی حجاب»

ایرنا نوشت : دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: پنج واحد صنفی در قزوین به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی تعطیل و پلمب شد.

حسین رجبی با اعلام این خبر اظهار داشت: این واحدها به دلیل کشف حجاب در آنها و ارایه سرویس و خدمات به افراد بی حجاب پلمب شد.

این مسوول قضایی گفت:واحدهای پلمب شده شامل سه کافی شاپ، یک فست فود و یک واحد نان فانتزی بود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین همچنین هشدار داد اگر واحد صنفی و خدماتی که شئونات اسلامی را رعایت نکند و در آن مواردی چون کشف حجاب مشاهده شود یا به افراد بی حجاب خدمات ارایه کند، به دستور دادستانی از یک هفته تا یک ماه پلمب و تعطیل می شود.

رجبی اظهار داشت: قاطبه اصناف صنفی قزوین افرادی متدین و قانون مدارند و شئونات اسلامی را رعایت می کنند و خواهان برخورد با افرادی هستند که به اباحه گری و زیرپا گذاشتن ارزش های دینی و اسلامی می پردازند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

انتظار ۱۷ ماهه برای «برقراری حقوق و مزایای شهدای مدافع سلامت» / عضو هیئت رئیسه مجلس به رئیسی و وزیر بهداشت «تذکر» داد

د دسامبر 19 , 2022
تسنیم نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس در تذکری به رئیس جمهور و وزیر بهداشت خواستار تسریع در برقراری حقوق و مزایای شهدای مدافع سلامت شد. حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تذکری به آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان بر لزوم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000