فرمان رییسی برای «شناسایی فوری عوامل کینه‌توز شهادت مولوی عبدالواحد ریگی»

 فرمان رییسی برای «شناسایی فوری عوامل کینه‌توز شهادت مولوی عبدالواحد ریگی»

ایسنا نوشت:رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی به خانواده و همه مردم خاش و سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انتظار دارم با فوریت عوامل کینه‌توز این جنایت را شناسایی و به منظور مجازات قانونی در اختیار دستگاه عدالت قرار دهند.

سید ابراهیم در پیام تسلیت ترور ناجوانمردانه و شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت خاش آورده است: شهید مولوی عبدالواحد ریگی از چهره‌های تابناک پاسداری از وحدت اسلامی و جزو وفاداران به نظام اسلامی در مراحل مختلف از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و مراحل بعد بود و تا آخرین روزهای حیات شریف خود نیز به این همراهیِ فداکارانه افتخار می‌کرد.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:
خبر ترور ناجوانمردانه و شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت خاش و از علمای خوشنام و مردمی آن منطقه که عمر خود را وقف خدمات اسلامی کرده بود، موجب تأسف و تأثر اینجانب شد.
شهید مولوی عبدالواحد ریگی از چهره‌های تابناک پاسداری از وحدت اسلامی و جزو وفاداران به نظام اسلامی در مراحل مختلف از پیروزی انقلاب تا دفاع مقدس و مراحل بعد بود و تا آخرین روزهای حیات شریف خود نیز به این همراهیِ فداکارانه افتخار می‌کرد.
اینجانب ضمن تسلیت ضایعه از دست دادن ایشان به خانواده و همه مردم خاش و سیستان و بلوچستان از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انتظار دارم با فوریت عوامل کینه‌توز این جنایت را شناسایی و به منظور مجازات قانونی در اختیار دستگاه عدالت قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۲۰

پست بعدی

برگزاری افتتاحیه جشنواره «سینماحقیقت» / «دنیای وحشی زاگرس» فیلم افتتاحیه شد

ش دسامبر 10 , 2022
آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» فردا یکشنبه ۲۰ آذرماه در پردیس ملت برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، آیین افتتاح شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» یکشنبه بیستم آذرماه در اولین روز این رویداد سینمایی ساعت ۱۶ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000