گزارش قوه قضاییه از جزئیات فوت شادمان احمدی؛ خودزدنی می‌کرد/ پزشکی قانونی ضربه منجر به فوت گزارش نکرده است

اعتمادآنلاین|

مرکز رسانه قوه قضاییه نوشته است که رسانه‌های معاند در راستای خبرسازی‌های دروغ و کشته سازی این بار اقدام به انتشار خبر کشته شدن فردی به نام شادمان احمدی ۲۳ ساله در شهرستان دهگلان استان کردستان کرده‌اند.

این مرکز اعلام کرده که «شادمان احمدی» دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرکت در نزاع دسته جمعی، ضرب و جرح، سرقت، توهین و تمرد بوده و شاکی خصوصی داشته است.

در متن گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه آمده است:«این رسانه‌ها مدعی شده‌اند شادمان احمدی پس از بازداشت و در بازداشتگاه دهگلان در اثر شکنجه فوت کرده است.براساس این گزارش، علت دستگیری اخیر شادمان احمدی شکایت شاکی خصوصی از وی بوده است.

طبق گزارش‌ها، شادمان احمدی در روز دستگیری که با شکایت شاکی خصوصی انجام شده بوده چندین بار اقدام به خودزنی خطرناک مانند کوبیدن سر به دیوار و بریدن گلو با شیشه کرده بود همچنین پس از انتقال جسد وی به پزشکی قانونی و در معاینات صورت‌گرفته در بدن متوفی آثار کبودی‌های موازی مشاهده شده است.

طبق گزارش اولیه پزشکی قانونی آثار ضربه‌ای که باعث فوت این فرد شده باشد و بتوان فوت را به آن نسبت داد در سر و بدن متوفی مشاهده نشده است.

بنابر این گزارش، علت تامه فوت فرد مورد اشاره بعد از اعلام نتایج آزمایش‌های سم شناسی و بررسی‌های قضایی مشخص خواهد شد.

طبق بررسی‌ها شادمان احمدی پس از بازداشت و قبل از انتقال به زندان فوت کرده است و هنوز به زندان نیز معرفی نشده بود.بررسی‌ها برای یافتن علت فوت شادمان احمدی و تحقیقات پیرامون اتفاقات رخ داده پیش از تحویل وی به زندان آغاز شده و ادامه دارد»

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

به احترام یک معلم فرزانه

ج دسامبر 9 , 2022
باور دارم یکی از راز های ساخته شدن جامعه و ماندگاری و پایداری ایران عزیز تکریم بزرگان این سرزمین است . بر این اساس است که باید پیرامون ابعاد شخصیت چند بعدی ادیب ، دانشمند فرهیخته و مطالبه گر مرحوم احمد صافی که حق اساسی بر نظام اموزش و پرورش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000