درخواست فریدون فرخزاد برای بازگشت به ایران به روایت عباس سلیمی‌نمین / ویدئو

عباس سلیمی‌نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، درباره درخواست فریدون فرخزاد برای بازگشت به ایران و پشیمانی از همکاری با منافقین سخن گفت. عباس سلیمی‌نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، درباره درخواست فریدون فرخزاد برای بازگشت به ایران و پشیمانی از همکاری با منافقین سخن گفت. پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com) فرهنگی/ موسیقی 11 مرداد 1399 – 10:56 منبع: اعتمادآنلاین
72
فروغ فرخزاد عباس سلیمی نمین اخبار مرتبط خبر فوری در شبکه های اجتماعی پیشنهاد ما پشت پرده ماجرای پس ندادن خانه‌های سعادت‌آباد توسط نمایندگان پیشین مجلس / حسینی: در دوره قالیباف تهاتر شد / داستان مربوط به مجلس..

5f250ab9f404d_5f250ab9f404e

عباس سلیمی‌نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، درباره درخواست فریدون فرخزاد برای بازگشت به ایران و پشیمانی از همکاری با منافقین سخن گفت. عباس سلیمی‌نمین، مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، درباره درخواست فریدون فرخزاد برای بازگشت به ایران و پشیمانی از همکاری با منافقین سخن گفت.

منبع: اعتمادآنلاین

فروغ فرخزاد
عباس سلیمی نمین

پست بعدی

ترامپ اپلیکیشن "تیک تاک" را در آمریکا ممنوع می‌کند

ش آگوست 1 , 2020
گزارش‌ها درباره اینکه ترامپ در حال بررسی ممنوعیت احتمالی استفاده از اپلیکیشن چینی “تیک تاک” در آمریکاست پس از آن منتشر شد که چند تن از سناتورهای آمریکایی نگرانی خود را بابت دخالت چین در انتخابات آمریکا عنوان داشتند. دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که تیک تاک را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000