موضوع حجاب هم در برنامه هفتم لحاظ شده؟ / انسیه خزعلی پاسخ داد

 موضوع حجاب هم در برنامه هفتم  لحاظ شده؟ /  انسیه خزعلی پاسخ داد

مهر نوشت : معاون امور زنان ریاست جمهوری گفت: مطالبات یک ساله گذشته زنان در کشور توسط این معاونت به صورت کامل احصا شده و در صدد هستیم که این مطالبات را در احکام برنامه هفتم مورد توجه قرار دهیم.

معاون امور زنان ریاست جمهوری توضیحاتی درباره پیگیری مطالبات جدید زنان توسط این معاونت ارائه داد.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان ریاست جمهوری در گفت‌وگو با مهر درباره موضوع پیگیری مطالبات جدید زنان توسط این معاونت که اخیراً در یک جلسه هم اندیشی مطرح شده بود، گفت: مطالبات یک ساله گذشته زنان در کشور توسط این معاونت به صورت کامل احصا شده و در صدد هستیم که این مطالبات را در احکام برنامه هفتم مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: این مطالبات را در احکام برنامه هفتم لحاظ می‌کنیم تا در برنامه ریزی‌های آینده مورد توجه قرار گیرد که شامل موضوعات مختلف مانند تنقیح قوانین حقوقی بوده و در راستای پیشبرد حقوق زنان است.

معاون امور زنان ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که آیا موضوعات مربوط به حجاب هم در این برنامه‌ها قرار دارد یا خیر؟ گفت: حجاب قانون کلی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

کنایه سنگین عبدی به نمایندگان مجلس: مثل بیرانوند باشید!

د نوامبر 28 , 2022
عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب در اعتماد نوشت: چه کسانی عضو تیم ملی فوتبال هستند؟ اول از همه آنانی عضو هستند که مطلقا به دلایل غیرحرفه‌ای انتخاب نمی‌شوند. یعنی هیچ عضوی منتسب به خانواده‌ای صاحب‌نام و دارای نفوذ نیست. برای عضویت در تیم ملی چه مراحلی طی می‌شود؟ اول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000