کنایه روزنامه دنیای اقتصاد به رئیسی؛ جناب رئیس‌جمهور، اقتصاددانان برخط‌اند، دولت را برخط کنید

اعتمادآنلاین|

روزنامه دنیای اقتصاد با اشاره به اظهارات ابراهیم رئیسی در ایام انتخابات که مدعی شده بود «اقتصاددانان را برای حل مشکلات کشور برخط خواهم کرد» یادآور شده و به کنایه نوشته: «جناب رئیس‌جمهور، اقتصاددانان ایرانی برخط هستند، این دولت است که برون‌خط (Offline) است، آن را برخط کنید.»

به گزارش دنیای اقتصاد، در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری، رئیس‌جمهور در بیان برنامه‌های خود برای اداره امور اقتصادی کشور اظهار کردند: «…و اقتصاددانان را برای حل مشکلات کشور به خط خواهم کرد.» آقای رئیس‌جمهور، سه هفته پیش اتفاقی افتاد که نشان داد نیاز نیست اقتصاددانان را به خط کنید. آنان همواره برخط (Online) هستند. ۳۴۹نفر از آنها با ۳۴۹نظر متفاوت خواستند که ۳۵۰مین نظر نیز باشد. از سرشناس‌ترین اقتصاددان ایرانی تا گمنام‌ترین آنها حضور داشتند و نشان دادند که همه همچنان دغدغه ایران را دارند. جناب رئیس‌جمهور، اقتصاددانان ایرانی برخط هستند، نمایشگر را روشن کنید و ضربدر روی علامت بلندگو را بردارید تا صدای آنها را بشنوید.

در ادامه این مطلب آمده است: شاید در فوتبال گاهی به تصادف و بر حسب شانس، تاکتیک «علی اصغری» جواب بدهد و گلی زده شود؛ اما در اقتصاد، صدای خوش مهار تورم و کنترل نرخ ارز تنها از نوازندگانی هماهنگ و مبرز که در دستگاه می‌نوازند، برمی‌خیزد…جناب رئیس‌جمهور، اقتصاددانان ایرانی برخط هستند، این دولت است که برون‌خط (Offline) است، آن را برخط کنید.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

جزئیاتی از آخرین وضعیت عکاسان بازداشتی

ش نوامبر 26 , 2022
ایسنا نوشت: انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران امروز ـ شنبه ـ ۵ آذر ماه با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح آخرین وضعیت عکاسان بازداشت شده پرداخته است. انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران امروز ـ شنبه ـ ۵ آذر ماه با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح آخرین وضعیت عکاسان بازداشت شده پرداخته است. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000