رئیس جمهور برزیل ۲۰ روز پس از ابتلا به کرونا و قرنطینه: وضعیت جسمانی‌ام بدتر شده

رئیس جمهور برزیل که نزدیک به سه هفته است به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد از تشدید وخامت حال خود خبر داده است. وی در این سخنرانی از عفونی شدن ریه‌هایش خبر داد. «ژائیر بولسانورو» رئیس جمه..

5f23db742ce04_5f23db742ce08 رئیس جمهور برزیل که نزدیک به سه هفته است به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد از تشدید وخامت حال خود خبر داده است. وی در این سخنرانی از عفونی شدن ریه‌هایش خبر داد.

«ژائیر بولسانورو» رئیس جمهور برزیل بعد از ۲۰ روز از اعلام ابتلا به ویروس کرونا و قرنطینه در یک سخنرانی زنده تلویزیونی از بدتر شدن وضعیت جسمانی خود خبر داد.

وی گفت، در حال استفاده از دارو‌های آنتی بیوتیک به خاطر عفونت ریه هایش است و طی روز‌های گذشته وضعیت جسمانی‌اش بدتر شده است.

وی در این سخنرانی از عفونی شدن ریه‌هایش خبر داد و گفت: آزمایش خون دادم و نسبت به روز قبل احساس ضعف بیشتری می‌کنم که علت آن به گفته پزشکان معالج عفونت ریه است.

بولسانورو افزود: بعد از ۲۰ روز قرنطینه من مشکلات جدیدی پیدا کرده‌ام.

براساس گزارش اسکای نیوز، ژائیر بولسانورو که از روز ۷ جولای به ویروس کرونا مبتلا شده است تقریباً سه هفته است که در کاخ ریاست جمهوری برزیل در قرنطینه به سر می‌برد.

این درحالیست که گروهی از اعضای اتحادیه‌های برزیل به نمایندگی از کارکنان بهداشت و درمان برزیل در اقدامی اعتراضی به دنبال تسریع شیوع ویروس کرونا در این کشور، از رئیس جمهور شکایت کرده‌اند.

این پزشکان برزیلی با طرح شکایتی در دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) از آن درخواست کردند تا در خصوص «جرایم» دولت بولسونارو «علیه بشریت» و مدیریت وی در رسیدگی به شیوع کروناویروس تحقیق کند.

بولسانورو از جمله رهبران جهان بود که شیوع ویروس کرونا را یک بیماری خفیف و معمولی مانند آنفلوآنزا توصیف میکرد و این مساله باعث سهل انگاری‌های دولت در مدیریت بحران مقابله با کرونا در این کشور شد.

وی همچنین تا مدت‌ها از پوشیدن ماسک و التزام به فاصله اجتماعی در عموم خودداری می‌کرد و به دلیل عدم گزارش صحیح تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است.

منبع: انتخاب

رئیس جمهور برزیل
ویروس کرونا

پست بعدی

سخنان مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است/ گوش به فرمان خواهیم بود

ج جولای 31 , 2020
یک مداح اهل بیت(ع) در پی سخنان امروز مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری جلسات محرم، گفت: فرمایش حضرتعالی پیرامون چگونگی پاسداشت عزای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و تعظیم شعایٔر حسینی، مطابق معمول، فصل‌الخطاب است. سید مجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت(ع) در پی سخنان امروز مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری جلسات محرم با انتشار پستی در فضای مجازی گفت: رهبر عزیز تر از جان ما؛ فرمایش حضرتعالی پیرامون چگونگی پاسداشت عزای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و تعظیم شعایٔر حسینی، مطابق معمول، فصل‌الخطاب است. ما نیز دست اطاعت و ادب بر سینه گذاشته و در جمیع امور گوش به فرمان جنابتان خواهیم بود. براساس این گزارش، مقام معظ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000