سخنان مهم رهبر انقلاب در سخنرانی زنده با مردم

سخنرانی رهبر انقلاب با مردم به مناسبت عید سعید قربان آغاز شد. سخنرانی تلویزیونی حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب با مردم به مناسبت عید سعید قربان آغاز شد.
رهبر انقلاب با تبریک عید سعید قربان فرمود..

5f23c3ff85aa5_5f23c3ff85aa7 سخنرانی رهبر انقلاب با مردم به مناسبت عید سعید قربان آغاز شد.

سخنرانی تلویزیونی حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب با مردم به مناسبت عید سعید قربان آغاز شد.

رهبر انقلاب با تبریک عید سعید قربان فرمودند: این عید را که یکی از خاطره های بزرگ تاریخی همه متدینین جهان است تبریک عرض می کنم، خاطره روز عید قربان خاطره بزرگی است. اساسا دهه اول ذی الحجه دهه خاطره هاست. هر دهه ای یک خصوصیتی دارد. دهه اول هم دهه خاطره های پرشکوه و مهم و آموزنده است هم دهه تضرع و توجه الی الله است.

اهم بیانات رهبر انقلاب را بخوانید؛

*حرکت در راه حق با مرور دوران پیامبری موسی (ع) به ما نشان می‌دهد که با وجود آن معجزات، چقدر سختی و مشکلات دارد.

*امیدواریم ملت عزیز که دیروز را که روز عرفه بود حظ وافر برده باشند.

* عید قربانی که در آن قربانی شگفت انگیز و شگفتی ساز که در تاریخ بی نظیر است رخ می دهد. حضرت ابراهیم مامور می شود که نوجوان خود را به قتل برساند که یک امر و آزمایش الهی بود. آن هم فرزندی که سالها از او محروم بوده و در پیری خدای متعال این بچه را به حضرت ابراهیم داده بود. و مشخص است که فرزند دوران پیری چقدر انسان به او وابسته است.

*دهه اول ذی حجه دهه این خاطره های شکوهمند است. دهه دوم ذی حجه دهه ولایت است و مساله غدیر. در روایت آمده که از همه احکام الهی این ولایت جایگاه برتری دارد چون تامین کننده و تضمین کننده همه احکام الهی است.

*دهه سوم هم حوادث مهمی وجود دارد که مهمترینش داستان مباهله است که مساله توحید است. یعنی بحث پیغمبر و مسیحیان آن روز که به مباهله منتهی شد بحث بر سر حضرت عیسی بود.

*یکی از دلخوشی‌ها و دلبستگی های من در طول این سال‌ها و از حوادث پرجاذبه برای من دیدار با مردم بوده است اما کرونا که دشمن حقیر و خطیری است مانع شده است.

*امروز همه دنیا با ابتلای همگانی مواجه‌اند. شاید در بسیاری از جاها هم کسانی باشند که به مردم کمک‌هایی می‌کنند ما فکر نمی‌کنم جایی مثل ایران تعداد افراد داوطلب برای کمک به مردم آنقدر زیاد باشد.

این سخنرانی از شبکه‌های رسانه‌ی ملی و همچنین از پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR و حساب‌های این پایگاه در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده در حال پخش است.

سخنرانی رهبری
عید قربان

پست بعدی

کدام مناطق تهران بالاترین مبتلایان به کرونا را دارد؟

ج جولای 31 , 2020
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه استان و شهر تهران در روزهای اخیر در شرایط قرمز قرار گرفته است، گفت: بالاترین میزان ابتلا در مناطق شرقی و جنوب شرقی گزارش شده است. علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به اشتراک گذاشتن تجارب و اندیشه‌ها و ممارست‌های تیمی در این نوع گردهمایی‌ها را به عنوان نماد و سنبلی از عرصه همکاری مشترک همگرایانه دانست. وی ضمن تشریح برخی از خصوصیات جمعیتی و اقتصادی پایتخت، عنوان کرد: بالاترین جمعیت کشور، در استان تهران و به طور خاص در شهر تهران است و علاوه بر قدر مطلق بالای جمعیتی، بعد از خمینی شهر، بهارستان و شهر تهران، بالاترین چگالی تراکم جمعیتی را به خود اختصاص می‌دهد. رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران عنوان کرد: توزیع جمعیتی، فرهنگی و اقتصادی کاملا متفاوتی در مناطق ۲۲ گانه پایتخت حاکم است. حاشیه‌های شهر در قسمت‌های شرقی، جنوبی و غربی استان تهران یکی از چالش‌های استقرار یک شبکه بهداشتی عدالت محور هستند. زالی از وجود پدیده زیستگاه غیررسمی در ۱۳ تا ۱۷ درصد از برخی مناطق شهر تهران خبر داد و افزود: پدیده‌هایی همچون حضو..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000