دیدار اعضای جبهه اصلاحات با همسر تاج زاده / بهزاد نبوی و فخرالسادات محتشمی پور درباره تحولات کنونی کشور چه گفتند؟ + عکس

  دیدار اعضای جبهه اصلاحات با همسر تاج زاده / بهزاد نبوی و فخرالسادات محتشمی پور درباره تحولات کنونی کشور چه گفتند؟ + عکس

جماران نوشت: بهزاد نبوی رئیس جبهه اصلاحات ایران در این دیدار ضمن جویا شدن وضعیت سلامتی و شرایط نگهداری مصطفی تاجزاده در زندان از همسر وی، نسبت به وضعیت بحرانی کشور ابراز نگرانی کرده و گفت: با توجه به شرایط خطیری که هم اکنون کشور در آن قرار دارد، امیدوارم حکومت هرچه زودتر به این عقلانیت برسد که با روشهای دموکراتیک با اعتراضات مردمی برخورد کرده و از اعمال خشونت و خونریزی اجتناب کند.

جمعی از اعضای مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران عصر روز گذشته با حضور در منزل سید مصطفی تاجزاده با فخرالسادات محتشمی‌پور همسر این شخصیت سیاسی زندانی دیدار کردند.

بهزاد نبوی رئیس جبهه اصلاحات ایران در این دیدار ضمن جویا شدن وضعیت سلامتی و شرایط نگهداری مصطفی تاجزاده در زندان از همسر وی، نسبت به وضعیت بحرانی کشور ابراز نگرانی کرده و گفت: با توجه به شرایط خطیری که هم اکنون کشور در آن قرار دارد، امیدوارم حکومت هرچه زودتر به این عقلانیت برسد که با روشهای دموکراتیک با اعتراضات مردمی برخورد کرده و از اعمال خشونت و خونریزی اجتناب کند.

رئیس جبهه اصلاحات همچنین با اشاره به اصولی از قانون اساسی، یادآور شد که اگر طی این سالها قانون اساسی مبنای اعمال حکمرانی ما قرار می گرفت، اکنون کشور با چنین بحرانهایی روبرو نمی شد.

سپس فخرالسادات محتشمی پور با تأکید بر این که من و همسرم نیز همانند شما نگران شرایط بحرانی کشور هستیم، در باره وضعیت سلامتی و شرایط نگهداری مصطفی تاجزاده توضیحاتی ارائه کرد. وی با غنیمت دانستن حضور نمایندگان احزاب اصلاح طلب در این دیدار، خاطره‌ای را که تاجزاده در یکی از ملاقاتهایش گفته بود، برای جمع نقل کرد: «به گفته تاجزاده در دوران اصلاحات از طرف مقامات بالا از آقای یونسی وزیر اطلاعات وقت خواسته بودند با دو حزب مشارکت و نهضت آزادی برخورد کرده و در کل تشکیلات آنان را جمع کند. وزیر اطلاعات هم از نیروهای تحت امر خود که دارای گرایش اصولگرایی نیز بودند، می‌خواهد فعالیت‌های این احزاب را رصد و موارد خلاف قانون را گزارش کنند. کارشناسان مربوطه پس از مدتی تحقیق و بررسی گزارش می‌دهند که به هیچ مورد خلاف قانون برنخورده‌اند و این دو حزب کاملا در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند.»

فخرالسادات محتشمی‌پور بعد از ذکر این خاطره در ادامه گفت: «تاجزاده معتقد است حاکمیت وجود و فعالیت احزاب و تشکلهای سیاسی و مدنی منتقد را تحمل نمی کند و در پی ایجاد محدودیت بیشتر و بلکه تعطیلی آنهاست. بنابراین احزاب تأثیرگذار باید مراقب تهدیدات و محدودیتهای پیش روی خود باشند و تلاش کنند موجودیت خود را حفظ کرده و فعالیتهایشان را در چارچوب قانون گسترش دهند.»

  دیدار اعضای جبهه اصلاحات با همسر تاج زاده / بهزاد نبوی و فخرالسادات محتشمی پور درباره شرایط کنونی کشور چه گفتند؟ + عکس

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

دوحه، پایتخت جام‌جهانی ۲۰۲۲

پ نوامبر 17 , 2022
دوحه، پایتخت جام‌جهانی ۲۰۲۲ درحالی که تنها سه روز تا افتتاح رسمی بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال در کشور قطر باقیمانده است، شهر دوحه با حضور هواداران فوتبالی از سراسر جهان آماده میزبانی از این رویداد باشکوه می شود. کدخبر: ۵۸۲۹۲۵

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000