روایت «فارس» از درگیری مسلحانه؛ این بار در اصفهان / از «مدافعان امنیت» چند نفر «شهید و مجروح» شدند

روایت «فارس» از درگیری مسلحانه؛ این بار در اصفهان / از «مدافعان امنیت» چند نفر «شهید و مجروح» شدند

فارس نوشت: حوالی ساعت ۲۱ امشب چهارشنبه در منطقه خانه اصفهان دو نفر موتورسوار به سمت نیروهای مدافع امنیت مستقر در خیابان رگبار می بندد.

در پی حمله تروریستی دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت دو نفر به شهادت رسیدند و دو تن نیز مجروح شدند.

حوالی ساعت ۲۱ امشب چهارشنبه در منطقه خانه اصفهان دو نفر موتورسوار به سمت نیروهای مدافع امنیت مستقر در خیابان رگبار می بندد.

در این حادثه تروریستی دو تن در صحنه تیراندازی به شهادت می‌رسند و دو تن دیگر نیز در یکی از بیماستان های اصفهان بستری هستند.

محسن حمیدی، محمدحسین کریمی شهدای بسیجی این حمله تروریستی هستند.

تسنیم نوشت:

طبق آخرین اطلاعات خبرنگار تسنیم، در این عملیات تروریستی ۸ نفر مجروح شده‌اند که از این تعداد هفت نفر از نیروهای فراجا و یک نفر از نیروهای بسیجی بوده است.

بیشتر بخوانید:

پست بعدی

تمام نیروگاه‌های کشور متان با غلظت بالا تولید می‌کنند | چرا ماهواره خیام نمی‌تواند هم‌پای ماهواره‌های ناسا به پایش بپردازد؟

چ نوامبر 16 , 2022
ابرهای متان با غلظت بالا در جنوب تهران پدیده‌ای است که این روزها شهرداری از وجود آن ابراز بی‌خبری می‌کند، آن هم در شرایطی که شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی فعال در حوزه تحلیل تصاویر ماهواره‌ای بارها سعی در آگاه‌سازی مسئولان در این خصوص داشته‌اند. نگارعلی_ گزارش اخیر ناسا در خصوص ابرهای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000