با فعالیت در زمینه آرد در زندگی ام رو سفید شدم

همانطور که می دانید آرد یک محصول اجتناب ناپذیر در زندگی بشر است و از گذشته تا به الان متقاضی زیادی داشته است، پس از این فرصت شغلی استقبال کردم و با ورود به حوزه آرد توانستم به سرعت ثروتمند شوم و در زندگی ام رو سفید گردم.
آرد پودر سوخاری

امروزه استفاده از انواع آرد پودر سوخاری متداول است و یکی از مراکز تولید این محصول نظر آباد یزد میباشد. معمولا آرد سوخاری با نان های حجیم ساخته شده به این صورت که بعد از خشک کردن و کشیدن نم کامل نان ها آن را خورد و آسیاب نموده و آنرا تبدیل به پودر سوخاری می کنند. نان سوخاری و آرد سوخاری از یک ماده تشکیل شده اند در واقع در صورتی که نان سوخاری در فروشگاه بماند و به فروش نرود و خشک شود دوباره به کارخانه بازگردانده شده و طی فرایند بالا تبدیل به آرد سوخاری می شود.

آرد ذرت

مهمترین غله ای که نقش بسیار کلیدی در خوراک انسان را بازی می کند، آرد است که بر عکس تصور ما، فقط از گندم به دست نمی آید، بلکه انواع بیشماری دارد و از ارزشمند ترین نوع آنها می توان به آرد ذرت اشاره داشت که دارای قیمت خرید و فروش مشخصی بوده و در صنایع غذایی بسیار کاربرد دارد. این محصول امروزه در تهیه بسیاری از خوراکیها و محصولات به عنوان ماده اصلی شناخته می شود و به دلیل خوشمزه بودن، فرآورده های بسیار لذیذی را از آن می توان تهیه کرد. آرد ذرت و آرد نخودچی از جمله مواد غذایی ارزشمند می باشد که هم در آشپزی و هم در شیرینی پزی کاربرد بسیار دارد.

آرد سفید

آرد گندم به عنوان یکی از رایج ترین محصولات غذایی در تمام دنیا شناخته می شود که مهمترین غله مصرفی انسانها بوده و ماده اولیه برای تولید سایر غلات مانند نان است و آرد سفید درجه یک لطیف تمیز هم که یکی از انواع آرد گندم محسوب می شود در طبخ انواع کیک، شیرینی و دسرهای خوش طعم مانند حلوا و کاچی به کار می رود. یکی از ویژگیهای اصلی آرد سفید این است که به دلیل عدم وجود پوسته گندم  در داخل محصول، بسیار نرم و لطیف، سبک و تمیز به نظر می رسد و استفاده از آن برای پختن کیک و شیرینیها موجب نرم، پوک و ترد شدن بافت آنها می گردد و کیفیت این محصولات را بالاتر می برد.

پست بعدی

گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و فؤاد حسین درباره حمله سپاه به کردستان عراق

د نوامبر 14 , 2022
اعتمادآنلاین| خبرگزاری رسمی عراق شامگاه دوشنبه خبر داد «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران امروز در گفتگویی تلفنی به صحبت پرداختند. ​به گزارش فارس، «فؤاد حسین» وزیر خارجه عراق در گفتگوی تلفنی با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران، موضع عراق در خصوص حمله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000