رونق درآمدم را در این راه به دست آوردم

تنها دلیلی که باعث رونق یافتن درآمدم شد راه اندازی یک کسب و کار برای تولید و عرضه انواع تخت نوزاد بود که در ادامه به معرفی چند نمونه از تولیداتم خواهم پرداخت.

تخت نوزاد تاشو

این امکان برای شما عزیزان به وجود آمده است که بتوانید ارزش ویژگی‌های کاربردی آن بهره مند شده و نگران استحکام آن نباشید چون تخت نوزاد تاشو از جنس چوب گردو با استحکام بی نظیری که دارد می تواند مدت زمان طولانی را برای شما دوام بیاورد و کیفیت بی نظیر خود را حفظ کند به قدری که شما با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

از نمونه های دیگر محصولاتی همچون تخت خواب نوزاد می توان به تخت خواب رومینا اشاره نمود زیرا این نوع تخت خوابها بسیار زیبا و شیک می باشد و می توان از آن برای نوزادان خود انتخاب نمود زیرا این نوع تخت خواب دارای تمامی استاندارهای لازم برای نوزادان دارد این نوع تخت خوابها یعنی تخت خواب رومینا دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام ویژگی خواص خودش را دارد.

از برندهای معروفی مثل تخت خواب برای نوزادان می توان به تخت خواب رومینا اشاره کرد زیرا این نوع تختها دارای تمامی استاندارهای لازم برای نوزادان می باشد که با استفاده کردن این نوع تختها برای نوزادان می توانید نوزادان خود را اسوده بخوابانید.

تخت نوزاد چوبی

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت تولید کالای خواب ایرانی، تولیدکنندگان اقدام به تولید تخت نوزاد چوبی با فنآوری جدید نموده اند که والدین می توانند برای جابجایی آسان تختها از چرخ استفاده نمایند و همچنین می توانند برای ثابت نگه داشتن، چرخها را قفل نموده تا از حرکت آن جلوگیری نمایند. امروزه تختهایی در بازار وجود دارند که شما می توانید با خرید این تختها تا چند سال از آن استفاده کنید، طراحی این گونه تختها به این صورت است شکل اولیه آن برای سنین 2 تا 3 سالگی قابل استفاده است و بعد از آن می توانید با برداشتن چند قطعه از تخت از آن تا چند سال دیگر استفاده کنید. اگر می خواهید برای کودک خود تختی تهیه کنید که کشو داشته باشد بهتر است هنگام خرید آن را باز و بسته کنید و از سالم بود آن اطمینان حاصل نمایید همچنین به کف کشو هم دقت کنید چرا که با قرار دادن وسایل کودک ممکن است بشکند بنابراین بهتر است جنس آن از ورقه های فیبر باشد. فضای داخلی تخت براساس استانداردهای خاصی باید تعیین شود زیرا اگر کوچک باشد کودک نمی تواند به راحتی در آن غلت بزند و اگر بسیار بزرگ باشد ممکن است چرخیدن و غلت زدن آن به گونه ای باشد که خطر افتادن آنها افزایش یابد.

تخت نوزاد دو طبقه

مهمترین عاملی که باید در استانداردهای ساخت تخت نوزاد دو طبقه رعایت گردد، جلوگیری از سقوط کودکان و نوزادان است، جلوگیری از صدماتی مانند ضربه مغزی، شکستگیهای استخوانی و مفصلی ناشی از سقوط می باشد، حداقل ارتفاع نرده های کناری تخت برای اشکال مختلف تشک، تعریف شده است.

این شرکت تلاش دارد با بهره گیری از کلیه منابع و استانداردهای جدید، از مصنوعات چوبی و با استفاده از بهترین و ممتازترین مواد اولیه اروپایی و آسیایی و تکنولوژی روز و تلفیق آن با قابلیت و خلاقیت کارشناسان و توجه بسیار ویژه به سلیقه مصرف کنندگان، تنوع و خلافیت بسیار گسترده و زیاد و کاملی از محصولات به منظور جلب رضایت هر مصرف کننده ایجاد نماید.

از دیگر مراکز و فروشگاه های معتبر در زمینه تخت نوزاد شرکت گامرون با چوب گردو می باشد که سابقه خوبی در تهیه این محصول دارد. تختهای مخصوص نوزادان به گونه ای طراحی شده اند که کودک را به تخت محدود می نمایند، قسمت کناری تختها برای صعود کودک بسیار بلند هستند و هیچ پایه ای برای آنها فراهم نشده است، تمام استانداردهایی که برای ساخت تختهای کودک و نوزاد به وجود می آید، برای جلوگیری از به دام افتادن دست و سر کودک است، استانداردهای طراحی 4 خطر عمده را شناسایی و برطرف می کند، سقوط، اختناق، خفگی و گیر افتادن که در مورد همگی اینها صحبت خواهیم کرد.

پست بعدی

فردا در تهران زنگ ورزش نداریم

ی نوامبر 13 , 2022
اعتمادآنلاین| طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی ورود گرد و خاک و باد در تهران منجر به آلودگی شدید هوا در پایتخت شده، به طوری که زنگ خطر را برای این شهر به صدا در آورده است. ​به گزارش فارس، بنابر اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران و با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000