اعتراض یک روزنامه به طرح لباس هواداران تیم ملی؛ نماد تجزیه‌طلبی و اغتشاشات است!

اعتمادآنلاین|

روزنامه وابسته به صداوسیما از طراحی لباس هواداران تیم ملی فوتبال کشور انتقاد کرده و آن را نماد تجزیه‌طلبی، اعتراضات و … دانسته و از مسئولان پرسیده چرا اجازه تولید انبوه آن را داده‌اند.

به گزارش جام جم، لباس هواداران تیم ملی فوتبال کشور به نام «پیروز» شنبه رونمایی شد. طرح این لباس که بر تن‌جامه (تی‌شرت)، مچ‌بند، سربند و یک کلاه نقش بسته است، تصویر دو یوز ایرانی به رنگ‌های سبز و سرخ رودرروی هم با دهان‌های گشوده در حالی که چنگ و دندان به هم نشان می‌دهند بر زمینه سفید است که در تن‌جامه آن همچون نواری بر روی سینه قرار می‌گیرد. در پایین این تصویر، یک نقشه بسیار کوچک ایران قرار دارد و تصویر استان‌های مختلف کشور(که برخی از آنها از نقشه اصلی ایران بزرگ‌تر است‌) به طور مجزا و پراکنده به رنگ طوسی بر زمینه سفید نقش بسته است!

نویسنده در ادامه نوشته است: هر بیننده‌ای با تماشای این ترکیب و با تداعی اغتشاشات تجزیه‌طلبانه معنی آن را دریافت می‌کند…این دومین بار است که روی لباس مرتبط با تیم ملی فوتبال نقشی غیر از پرچم کشور نقش بسته است، چیزی در که در مورد کشورهای دیگر تقریبا رویت نشده است. سوال اینجاست که رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس و دبیر شورای عمومی کشور و هیات انتخاب طرح پیشنهادی، آیا معنای یوز دهان گشوده ایرانی آن هم رو به روی هم را نمی داند، یعنی نمی داند این خشم و عصبیت و رودرو روی قرار گرفتن نشانه چیست؟

جام جم ادعا کرده است: آیا این جماعت نمی‌دانند استان های مجزا و پراکنده کشور نشانه تجزیه طلبی است؟ آیا مسوولان واقعا معنای ضمنی این فرم و رنگ را درنیافته‌اند که به تولید انبوه آن در فرم‌های مختلف تی شرت و مچ بند و غیره مجوز داده‌اند؟

آیا این خبر مفید بود؟ 1 1

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

میانگین برداشت از چاه‌های نفت و گاز ایران چقدر است؟

س نوامبر 8 , 2022
ایسنا نوشت: مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت گفت: هم‌اکنون میانگین برداشت از چاه‌های نفت و گاز در کشور به‌ترتیب در بخش نفت، روزانه ۱۵۰۰ بشکه و در بخش گاز، روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب است. کریم زبیدی امروز در نخستین کنفرانس ملی افزایش بهره‌دهی چاه‌های نفت و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000