پاسخ تند ایران به «پیام» عربستان پس از تهدید فرمانده کل سپاه

 پاسخ تند ایران به «پیام» عربستان پس از تهدید فرمانده کل سپاه

تسنیم در خبری «اختصاصی»، روایت یک «کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل و غرب آسیا» از پاسخ ایران به پیام عربستان پس از تهدید سردار سلامی را منتشر کرد.

سعدالله زارعی در پاسخ به این سؤال که نتیجه هشدار فرمانده کل سپاه و همچنین ادامه رفتارهای ضدایرانی عربستان سعودی‌چه خواهد شد، تصریح کرد: آنها از طریق کانال‌های دیپلماتیک به ما گفتند که ایران اینترنشنال برای آنها نیست که ما پاسخ آن‌ها را اصلاً قبول نکردیم. اگر ایران اینترنشنال به آن‌ها ربط ندارد، خیلی از اتفاقات ممکن هم به ما ارتباطی نخواهد داشت.

زارعی گفت: ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم. هشدار سرلشگر سلامی موضع نظام جمهوری اسلامی است که در داخل مجموعه نظام تنظیم‌ شده است. سعودی‌ها باید پیام را گرفته باشند. اگر پیام را نگیرند و جدی تلقی نکنند، حتماً ضرر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

پست بعدی

پاتک شگفت انگیز اپل واچ به مرد همسرکش!

ش نوامبر 5 , 2022
گجت‌نیوز نوشت: قابلیت‌های فوق‌العاده اپل واچ، یک بار دیگر باعث نجات دادن یک انسان از مرگ حتمی شدند. به تازگی در ایالت واشنگتن در آمریکا، یک جنایت هولناک رخ داده است. در این جنایت، مردی همسرش را زنده به گور کرده و پس از تلاش زن برای تماس با پلیس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000