مسیر گفت‌وگو را باز نگه داشته‌ایم؛ آمریکا همچنان دنبال فشار حداکثری است

اعتمادآنلاین|

حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه در اولین نشست هماهنگ‌کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد در تهران در این ارتباط ادامه داد: این اقدامات عمیقا تعهد این کشورها به اصول منشور سازمان ملل به ویژه ارتقا و التزام به حقوق بشر را زیر سوال برده است.

به گزارش ایسنا، وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به مذاکرات رفع تحریم‌ها علیه ایران و با بیان این که تهران مسیر گفت‌وگو را باز نگه داشته است، گفت: مایه تأسف است که دولت آمریکا علیرغم درخواست صریح جامعه جهانی و با وجود دادن وعده‌هایی در این زمینه ، همچنان مسیر اقدامات خصمانه علیه ایران را توأم با پیشبرد سیاست شکست خورده موسوم به «فشار حداکثری» دنبال می‌کند .

این خبر تکمیل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

BBC فارسی و ایران اینترنشنال مشکل جدید تیم ملی فوتبال

ش نوامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| تیم ملی قرار است در دوحه در هتلی اقامت کند که محل اسکان خبرنگاران و تصویربرداران شبکه‌های فارسی زبان آن سوی آب است به گزارش خبرآنلاین، خیلی‌ها منتظر شروع جام جهانی هستند؛ اما آنچه فوتبالدوستان ایرانی را نگران کرده آغاز جام جهانی نیست. نبود ثبات در مدیریت فدراسیون فوتبال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000