دلجویی آیت الله موسوی تبریزی از مولوی عبدالحمید در پی اتفاقات اخیر زاهدان

دلجویی آیت الله موسوی تبریزی از مولوی عبدالحمید در پی اتفاقات اخیر زاهدان

جماران نوشت:در این تماس تلفنی آیت الله موسوی تبریزی از مولوی عبدالحمید به‌دلیل توجه و درایت وی نسبت به مسائل ملی و کشوری تشکر کرد.

در پی اتفاقات دلخراش اخیر در زاهدان و جان باختن عده‌ای از شهروندان، آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، طی تماس تلفنی با مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان، از بروز چنین حوادثی در این شهر ابراز تاسف کرده و برای درگذشتگان این وقایع، طلب مغفرت کرد.

همچنین در این تماس تلفنی آیت الله موسوی تبریزی از مولوی عبدالحمید به‌دلیل توجه و درایت وی نسبت به مسائل ملی و کشوری تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

پست بعدی

بازخوانی رخداد ۱۳ آبان ۵۷ / شلیک مرگبار نظامیان به دانش‌آموزان و دانشجویان معترض در دانشگاه تهران / وزیر علوم، استعفای اعتراضی داد + عکس ها

ج نوامبر 4 , 2022
ایسنا نوشت:دانش‌آموزان و دانشجویان معترض در دانشگاه تهران دقایقی بعد از شلیک گاز اشک‌آور، توسط نیروهای گارد ارتش از داخل خیابان و از پشت میله‌های اطراف دانشگاه، به رگبار بسته و قتل‌عام شدند. منابع رسمی رژیم پهلوی و خبرگزاری‌ها تعداد شهدای ۱۳ آبان را ۱۱ نفر اعلام کردند اما شاهدان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000