تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران/ ۶ فرد، ۱۷ شرکت و ۱۱ کشتی تحریم شدند

اعتمادآنلاین|

وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی افراد جدیدی را به بهانه‌های مرتبط با ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

به گزارش فارس، خزانه‌داری آمریکا مدعی شده اعضای یک شبکه بین‌المللی که با تجارت نفت اقدام به درآمدزایی برای حزب‌الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران می‌کرده را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

تحریم‌های اعلام‌شده از سوی خزانه‌داری آمریکا اسامی ۶ فرد، ۱۷ شرکت و ۱۱ کشتی را شامل می‌شود. افراد تحریم‌شده تابعیت‌های ایرانی، سوئیسی، لبنانی و فرانسوی دارند.۱۷ شرکتی که در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته‌اند در امارات، سوئیس، جزایر مارشال، سنگاپور و ترکیه قرار دارند. کشتی‌های تحریم‌شده تحت پرچم پاناما، جیبوتی و لیبری، جزایر کوک هستند در این فهرست قرار گرفته‌اند.

برایان ای نلسون، دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا مدعی شد: «افرادی که این شبکه غیرقانونی را اداره می‌کنند از شبکه‌ای از شرکت‌های صوری و تاکتیک‌های خلافکارانه از جمله جعل استاد برای مخفی کردن منشأ نفت ایران و فروش آن در بازارهای بین‌المللی استفاده می‌کنند.»

آیا این خبر مفید بود؟ 1 1

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

رییس دادگستری گلستان: یک نفر هم از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر، نمازخوان نبود / در ایام بازداشت، مباحث دینی به آنان آموزش دادیم

پ نوامبر 3 , 2022
ایرنا نوشت: آسیابی گفت: نسل جوان و نوجوان در شناخت و بینش دینی با چالش‌هایی روبرو بوده و چنانچه این قشر از نماز دور نمی‌شدند اتفاقات اخیر را شاهد نبودیم. رییس دادگستری گلستان گفت : یک نفر از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر گلستان نمازخوان نبود که در ایام بازداشت تلاش کردیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000