رییس دادگستری گلستان: یک نفر هم از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر، نمازخوان نبود / در ایام بازداشت، مباحث دینی به آنان آموزش دادیم

 رییس دادگستری گلستان: یک نفر هم از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر، نمازخوان نبود /  در ایام بازداشت، مباحث دینی به آنان آموزش دادیم

ایرنا نوشت: آسیابی گفت: نسل جوان و نوجوان در شناخت و بینش دینی با چالش‌هایی روبرو بوده و چنانچه این قشر از نماز دور نمی‌شدند اتفاقات اخیر را شاهد نبودیم.

رییس دادگستری گلستان گفت : یک نفر از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر گلستان نمازخوان نبود که در ایام بازداشت تلاش کردیم مباحث و موضوعات دینی به این افراد آموزش داده شود. وی بیان کرد: نسل جوان و نوجوان در شناخت و بینش دینی با چالش‌هایی روبرو بوده و چنانچه این قشر از نماز دور نمی‌شدند اتفاقات اخیر را شاهد نبودیم.

حیدر آسیابی روز پنجشنبه در نشست مسوولان فرهنگی گلستان افزود: غفلت از مباحث و ظرفیت‌های دینی تربیت نسل جوان را دچار چالش کرده که باید در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

وی اظهار داشت: یک نفر از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر گلستان نمازخوان نبود که در ایام بازداشت تلاش کردیم مباحث و موضوعات دینی به این افراد آموزش داده شود.

وی بیان کرد: نسل جوان و نوجوان در شناخت و بینش دینی با چالش‌هایی روبرو بوده و چنانچه این قشر از نماز دور نمی‌شدند اتفاقات اخیر را شاهد نبودیم.

آسیابی افزود: اغتشاشات اخیر نتیجه کوتاهی در مباحث دینی و اعتقادی بوده که امیدواریم در مساجد، مدارس، مراکز علمی و آموزشی، ارگان‌ها و نهادها به موضوع نماز برای کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه جدی شود.

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان هم در این نشست گفت: ترویج مفاهیم نماز و تبیین کارکردهای آن در ابعاد مختلف باید مورد توجه جدی مدیران، مسوولان و نهادهای مرتبط باشد.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

عکس | قیافه و مشخصات ماشینی که قرار است جای ۲۰۶ را بگیرد

پ نوامبر 3 , 2022
گجت‌نیوز نوشت: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو زمان تولید و عرضه هاچ بک ایران خودرو TF۲۱ به عنوان جایگزین پژو ۲۰۶ را اعلام کرد. گروه صنعتی ایران خودرو مدتی قبل از خودرو TF۲۱ به عنوان جایگزین پژو ۲۰۶ پرده برداشت. هاچ بک TF۲۱ که در کلاس ابعادی B قرار دارد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000