کدام ایرادات در مدارک بذرپاش محرز شده است؟

علی خضریان، نماینده تهران در مجلس در رابطه با حواشی اخیر انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان رییس دیوان محاسبات توضیحاتی ارائه کرد. علی خضریان، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: «..

5f2191e9002ed_2020-07-29_19-42 علی خضریان، نماینده تهران در مجلس در رابطه با حواشی اخیر انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان رییس دیوان محاسبات توضیحاتی ارائه کرد.

علی خضریان، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: «قریب به ۱۷ سال است که با جناب مهرداد بذرپاش دورادور آشنایی دارم و در تمام این سال‌ها نه تنها با ایشان هیچگونه همکاری مشترکی نداشتم، بلکه در برخی مقاطع اختلاف نظرها و تفاوت دیدگاه‌ها باعث شد تا کمتر با یکدیگر نشست و برخاستی داشته باشیم.

از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان در همین انتخابات مجلس یازدهم نیز در نحوه رسیدن به وحدت میان نیروهای انقلاب با جناب بذرپاش اختلاف دیدگاه‌های مبنایی داشتم که شاید همچنان نیز پابرجا باشد.

اما پیرامون حواشی اخیر پیش آمده برای وی پس از انتخاب به عنوان رییس دیوان محاسبات معتقدم حتما باید در فضایی بدون جار و جنجال رسانه‌ای و پس از شنیدن دفاعیات وی در کمیسیون‌های مربوطه هرگونه تصمیم جدید را از طریق قانون اتخاذ نمود.

آنچه تاکنون به طور قطع محرز شده است، وجود برخی ایرادات شکلی همچون تاریخ صدور گواهی پژوهشکده شهید رضایی است که با توجه به اطلاعیه این پژوهشکده موضوع جعل آن بی‌معناست و صرفا می‌توان یک بی‌تدبیری و یا بی‌تجربگی اداری را به اثبات رساند.

لذا تایید محتوای گواهی پژوهشکده، امکان ایراد ماهوی به انتخاب مجلس را علی‌رغم اختلاف نظرهای فی‌مابین ملغی می‌کند؛ اما به‌نظر می‌رسد برخی با سوءاستفاده از وجدان بیدار جامعه در مبارزه با فساد به دنبال تسویه‌حساب‌های سیاسی و یا خارج کردن یکی از رقبای احتمالی خود از گود سیاست هستند.

ضمن اینکه ایجاد این هجمه‌ها از طریق سوءاستفاده از احساسات پاک اجتماعی، این مسئله را متبادر می‌کند که عده‌ای در پی بی‌اثر ساختن آرای اکثریت نمایندگان، در راستای تثبیت حکمرانی خود به مجلس یازدهم در قالب «آقا بالاسر» می‌خواهند مجلس لاریجانی را این بار از بیرون مجلس زنده کنند.

برخی مکتوبات و اظهارات رسانه‌ای پیش از انتخاب رییس دیوان، شائبه عدم حسن نیت برخی اظهارات به ظاهر عدالتخواهانه پس از انتخاب مجلس را پررنگ می‌کند؛ اما بحمدالله نمایندگان مجلس یازدهم مستقل‌تر از این حرف‌ها هستند که تن به تمایلات انحصارطلبانه این محافل سیاسی بدهند.

مهمتر از همه اینکه مجلس یازدهم باید با گذار از این حواشی و‌ همچنین با دوری از جوگیری‌ها، ماموریت اصلی خود یعنی نجات اقتصاد کشور و الزام دولت به کار و تلاش مضاعف را از سربگیرد تا حل مشکلات معیشتی مردم، مورد توجه قرار بگیرد.»

منبع: جماران

مهرداد بذرپاش
رئیس کل دیوان محاسبات کشور
مدارک تحصیلی
مجلس

پست بعدی

راز یکی از نقاشی‌های «ون‌گوگ» کشف شد

چ جولای 29 , 2020
کارشناسان موفق شدند به کمک یک کارت‌پستال مکانی را که الهام‌بخش یکی از تابلوهای نقاشی «ون‌گوگ» است، کشف کنند. «ونسان ون‌گوگ» نقاش مشهور هلندی صد و سی سال پیش در اتاقی در مهمانخانه‌ای واقع در شهر ««اور سور اواز» از خواب برخواست و به روال هر روز با بومی در دست برای نقاشی کردن از مهمانخانه خارج شد. همان شب با زخمی کشنده ناشی از شلیک گلوله به مهمانخانه بازگشت و دو روز بعد یعنی در ۲۹ جولای ۱۸۹۰ درگذشت. کارشناسان سال‌ها به دنبال وقایع روز حادثه شلیک گلوله بودند و حالا «ووتر ون در وین» مدیر علمی موسسه «ون‌گوگ» معتقد است یکی از تکه‌های پازل وقایع آن روز را کشف کرده است: موقعیت مکانی دقیق جایی که «ون‌گ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000