آماده بازگشت به نخست وزیری هستم

اعتمادآنلاین|

طبق آخرین نتایج شمارش آرا انتخابات کنست «بنیامین نتانیاهو» رئیس حزب «لیکود» در صدر است. وی امروز _(چهارشنبه، ۲نوامبر) در جمع طرفداران خود تاکید کرده که آماده بازگشت به سِمت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش فارس، طبق گزارش پایگاه خبری «آی۲۴»، نتانیاهو، به عنوان رئیس حزب لیکود و کسی که طولانی‌ترین سابقه در نخست‌وزیری تل‌آویو را در کارنامه دارد، امروز در جمع هوادارانش حاضر شده و براساس نتایج اولیه پیروزی‌اش در انتخابات، تاکید کرده که آماده بازگشت خود به نخست‌وزیری است.

او در سخنرانی‌های امروز خود ضمن تشکر از شهرک‌نشینان حامی خود برای حضور در پای صندوق‌های رای، به پیشتازی‌اش در نظرسنجی‌های روز گذشته اشاره کرده و مدعی شده است که با وجود نتایج اولیه، قادر است با اکثریت قاطع ائتلاف تشکیل دهد.

این در حالی است که آخرین نتایج شمارش آرا در حوزه‌های انتخاباتی سرزمین‌های اشغالی امروز ظهر نشان داد که حزب «لیکود» به رهبری نتانیاهو، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی پیشتاز انتخابات کنست است. نتانیاهو ۱۶ سال در جایگاه نخست‌وزیری کابینه تل آویو حضور داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

روزنامه جمهوری اسلامی عقب‌نشینی کرد؛ نخبگان وفادار به نظام صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند

چ نوامبر 2 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه جمهوری اسلامی که تا روز گذشته به رسانه‌هایی که معترضان را اغتشاشگر می‌خواند معترض و معتقد بود آنان از سر شکم‌سیری صدای اعتراض مردم را نمی‌شنوند، امروز عقب‌نشینی کرده و از «نخبگان وفادار به نظام جمهوری اسلامی» خواسته صف خود را از «اغتشاشگران» جدا کنند! در سرمقاله روزنامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000