عصبانیت روزنامه دولت از شعارهای دانشجویان؛ فاقد عقل‌اند!

اعتمادآنلاین|

روزنامه دولت در گزارشی تجمعات اعتراضی در دانشگاه‌ها را تجمعات «پراکنده» خوانده نسبت به شعارهایی که دانشجویان می‌دهند معترض شده است. نویسنده نوشته ادبیات دانشجویان معترض نشانه «فقدان» عقل آنان است.

روزنامه ایران نوشته: فحاشی، بددهانی و بدزبانی در این دوره از آشوب‌ها به گونه‌ای بود که تقریباً حیرت و تأسف همه ناظران را به همراه داشت و از نکات تأسف‌بار اینکه این فحاشی در تجمعات پراکنده دانشجویی دانشگاه‌ها شنیده شد. هرچند این ادبیات نشانه ضعف استدلال و فقدان عقلانیت در این دانشجویان بود و گواه آن را می‌توان در فرار کردن آنها از تریبون‌های آزاد و کرسی‌های آزاداندیشی دید، اما هدف دیگری را نیز دنبال می‌کرد و آن تحریک طرف مقابل و درنهایت افزایش خشونت‌ها، بویژه در سطح دانشگاه‌ها بود.

نویسنده در ادامه نوشته است: به رغم همه تلاش‌ها برای افزایش خشونت در محیط‌های دانشگاهی، این جریان‌ها نتوانستند به اهداف خود دست یابند، حتی نتوانستند ماجرای کوی دانشگاه جدیدی را، این بار در سال 1401 رقم بزنند و حاکمیت را به دروغ متهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 3

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 3 رای مخالف

پست بعدی

عکس | ویژگی منحصر به فرد پهپاد تهاجمی ارتش

د اکتبر 31 , 2022
پهپاد پهن پیکر کمان ۲۲ بیش از سه هزار کیلومتر برد عملیاتی دارد و قادر به پرواز تا ارتفاع هشت هزار متری است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خبرگزاری ایران پرس در گزارشی درباره ویژگی های منحصر به فرد این پهپاد پیشرفته ارتش جمهوری اسلامی ایران می نویسد: نیروی هوایی ارتش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000