فاکتور های مهم در خرید اسپیس فریم

ساختار اسپیس فریم، ساختاری است که توسط یک اسکلت پایدار ساخته میشه و قادر هست به تنهایی به عنوان یک سازه صلب بدون وابستگی به کف یا دیوار بایستد. این سازه ها در مقایسه با سازه های آجری-بتنی از نظر عملکرد، طراحی، ساخت و هزینه فوق العاده برتر هستن. مزایای استفاده اسپیس فریم در ساختمان های مسکونی عمدتاً در پنج جنبه زیر منعکس میشه:

1. میتونه به طور منطقی مناطق کاربردی رو ترتیب بده.

2. وزن سبک و عملکرد لرزه ای خوبی دارن

3. ساخت و ساز راحت و دوره ساخت و ساز کوتاه.

4. هزینه جامع کم است.

5. الزامات صنعتی شدن مسکن و توسعه پایدار برآورده میکنن

سازه اسپیس فریم به مقدار انبوه در کارخانه ها تولید میشن و از صنعتی شدن بالایی برخوردار هستن. این سازه ها میتون محصولات پیشرفته ای مانند صرفه جویی در انرژی، عایق رطوبتی، عایق حرارتی، درب و پنجره رو در مجموعه کاملی از کاربردها داشته باشن. ساختار اسپیس فریم رو میتوان برای طراحی ساختمان های جدید با اشکال، اندازه ها و فضاهای مختلف با توجه به زیبایی شناسی متفاوت افراد و نیازهای عملکردی مختلف استفاده کرد. برای خرید سازه های اسپیس فریم باید چند فاکتورور در نظر داشته باشیم:

  • قبل از خرید به کیفیت اسپیس فریم توجه کنید. کیفیت اسپیس فریم به طور مستقیم بر ضریب ایمنی کلی پروژه تأثیر میذاره. هنگام انتخاب نوع اسپیس فریم، کیفیت لوازم جانبی اسپیس فریم رو بررسی کنید و از محصولات نامرغوب دوری کنید. لازمه که یک سری سازه رو به عنوان پیش نیاز برای اطمینان از کیفیت مهندسی اسپیس فریم استفاده کنید.
  • در انتخاب ساختار اسپیس فریم دقت کنید. سه نوع اسپیس فریم وجود داره. یکی صفحه موازی، یکی هرم مثلثی و دیگری هرم چهار گوش. ساختارهای مختلفی رو می توان برای پروژه های مختلف اعمال کرد. در پروژه ها مهمه که یک ساختار مناسب از اسپیس فریم ها رو انتخاب کنید.
  • طراحی اسپیس فریم، چه فضا، انحنا یا سایر جنبه های کل قفسه، باید معقول باشد تا الزامات ساخت و ساز رو برآورده کنه. با توجه به گسترش مقیاس مهندسی فضای مدرن، ضریب ایمنی و الزامات کیفیت بسیار سختگیرانه است.
  • در خرید اسپیس فریم باید به جزئیات توجه شود. اگر جزئیات نادیده گرفته بشن، به راحتی میتوان خطرات ایمنی ایجاد کرد. جنس اسپیس فریم خیلی مهمه. به طور عمده اسپیس فریم ها از آلومینیوم و آهن ساخته میشن؛ چون این نوع فلزات در عین سبکی، مقامت بالایی دارن.برای وصل کردن اسپیس ها به بست اسپیس نیاز دارید که برای اطلاع از قیمت میتونید بر روی لینک بست اسپیس قیمت کلیک کنید.

از اسپیس بنر چه زمانی استفاده میکنند؟

زمانی که از بنر استفاده میشه مثل بنر های تبلیغاتی و نمایشگاهی در اون صورت برای نگهداری این بنر های به قاب هایی احتیاج داریم که به انها قاب بنر میگویند برای دیدن نمونه های ان میتونید به صفحه قاب بنر کوثر مراجعه کنید.

اجاره اسپیس فریم بصرفه است یا خرید؟

سیستم سازه های اسپیس فریم برای اجرای فضاهای نمایشگاهی موقت در  فضاهای باز و بسته طراحی شده است. این سازه ها با ایجاد فضاهای بسیار سرپوشیده در مدت زمان بسیار کوتاه تونستن به بسیاری از نیازهای مشتریان به سرعت و به راحتی پاسخ بدن. در ابعاد و اشکال مختلف قابل اجرا هستن. تنوع و زیبایی فرم ها و سرعت طراحی و اجرا که یکی از پارامترهای اصلی مورد نیاز برای فعالیت های نمایشگاهی است که این سازه ها رو به بهترین، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین سیستم سازه ای برای غرفه های نمایشگاهی تبدیل کرده است.

سوالی که ممکنه ذهن تون رو مشغول کرده باشه اینه که غرفه نمایشگاهی اسپیس فریم بخرم یا اجاره کنم؟ هر دو، اجاره غرفه نمایشگاه تجاری و خرید غرفه نمایشگاهی مزایا و معایب خاص خودشون رو دارن، بسته به اینکه چقدر در یک نمایشگاه شرکت میکنید، بودجه نمایشگاه شما چقدره و نوع صنعتی که در آن فعالیت میکنید. اگه برای نمایشگاه بعدی خودتون اینکه غرفه اسپیس فریم رو اجاره کنید یا بخرید، تصمیم نگرفتید، تا پایان این بخش همراه ما باشید:

اجاره غرفه نمایشگاهی زمانی که…

1. مطمئن نیستید که در چند نمایشگاه تجاری در سال شرکت خواهید کرد.

2. شما میخوایید غرفه متفاوتی رو اجاره کنید و موقعیت برند متفاوتی رو در هر نمایشگاه به نمایش بگذارید.

3. نمیخوایید خودتون رو با خرید غرفه نمایشگاهی که نیاز به انبار داره، درگیر کنید.

برای اجاره این سازه های نمایشگاهی میتونید به صفحه اجاره اسپیس کوثر مراجعه کنید.

4. شما میخوایید طراحی غرفه رو به عهده شرکت های مخصوص اسپیس فریم قرار بدید تا آن ها بهترین طرح ممکن رو برای جلب توجه مشتریان ارائه بدن.

خرید غرفه نمایشگاهی زمانی که…

1. میخوایید بیش از سه بار در سال از آن استفاده کنید.

2. شما میخوایید از استقلال کامل برای راه اندازی و برچیدن غرفه خود بهره مند بشید، بدون اینکه وابسته به ارائه دهنده خدماتی باشید که آن را به شما فروخته است.

3. از نمایشگاهی به نمایشگاه دیگر به دنبال ثبات در هویت بصری خود هستید.

4. میخوایید هزینه شرکت در هر نمایشگاه رو کاهش دهید.

5. قصد دارید از غرفه نمایشگاه تجاری خود در چندین رویداد مانند کنفرانس ها و ارائه ها استفاده کنید.

پست بعدی

حمله کیهان به روزنامه‌نگاران امضاکننده بیانیه «روزنامه‌نگاری جرم نیست»

د اکتبر 31 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه کیهان به مدیرمسئولی حسین شریعتمداری در شماره امروز خود به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب حمله کرده و در واکنش به اعتراض آنان به اتهامات وارد شده به نیلوفر حامدی و الهه محمدی نوشته تشخیص اینکه آنها خبرنگارند یا «پادوی غرب» برعهده شما نیست! این روزنامه در گزارشی نوشته: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000