پزشکی قانونی اصابت تیر به مهرشاد شهیدی نژاد را رد کرده

اعتمادآنلاین|

محمدحسن آصفری، نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص فوت مهرشاد شهیدی جوان اراکی در روزهای گذشته و پیگیری علت این حادثه و موضوعاتی که پیرامون این حادثه مطرح می‌شود، گفت: من با پزشکی قانون صحبت کردم، علت واقعه در حال بررسی است و ان‌شاءالله تا دو هفته آینده نتیجه قطعی مشخص خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی آصفری را در ادامه می خوانید:

*دلیل این فاصله زمانی هم این است که سیستم سم‌شناسی که باید این مساله را بررسی کند، در استان ما موجود نیست، نمونه‌برداری که توسط پزشکی قانونی استان انجام شده بود به آزمایشگاه تهران ارسال شد تا سازمان پزشکی قانونی تهران نظر خود را اعلام کند که علت فوت این جوان چه بوده است.

*مطمئناً ما پیگیر روشن شدن علت فوت ایشان هستیم اما در صحبت‌هایی که تا الان داشتیم و گزارش شفاهی که پزشکی قانونی به ما داده، اثر تیر خوردن در بدن ایشان وجود ندارد که گفته شود ایشان به واسطه تیراندازی فوت کرده است.

*اما درخصوص سایر عللی که ممکن است منجر به فوت شده باشد این مساله در حال بررسی است و پزشکی قانونی باید نظر بدهد که ایشان به چه دلیل و علتی فوت کرده است، اینکه ضرب و شتم بوده یا علت دیگری اگر داشته به صورت رسمی توسط پزشکی قانونی مشخص و اعلام خواهد شد اما اینکه شایعه مطرح شده که ایشان در اثر اصابت تیر فوت کرده است، این شایعه صحت ندارد.

*با خانواده مهرشاد شهیدی صحبت و دیداری تا الان نداشتم ولی اگر مطالبه‌ و کاری داشته باشند من به عنوان نماینده در خدمت‌شان هستم اما این وظیفه دستگاه قضایی است که پیگیر مطالبات خانواده ایشان باشند.

*من به عنوان نماینده مردم در چارچوب حقوق شهروندی شهروندان محترم پیگیر روشن شدن علت فوت ایشان هستم اما تا الان گزارشی که من دریافت کردم این بوده فوت ایشان به دلیل اصابت تیر نبوده است.

*در رابطه با برخورد با خاطیان احتمالی در صورت تایید توسط پزشکی قانونی،حتما اگر قصور و تقصیری بوده باشد قابل پیگیری است و من به عنوان وکیل مردم وظیفه دارم که پیگیر این مساله باشم اما هنوز هیچ گزارشی دال بر اینکه ایشان به دلیل مشخصی فوت کرده، نیامده است.

*کسانی که پیگیر این موضوع هستند صبر کنند تا گزارش پزشکی قانونی بیاید و مطمئناً دستگاه قضایی اگر تخلفی در این قضیه از ناحیه هر کسی صورت گرفته باشد، برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | دستگیری دومین عامل حمله به حرم شاهچراغ

د اکتبر 31 , 2022
حجت الاسلام و المسلمین خطیب در همایش ملی پدافند غیرعامل کشور گفت: شب گذشته موفق شدیم عامل دوم تروریستی شاهچراغ را شناسایی و دستگیر کنیم./مهر دریافت 1 MB ۳۵۲۶۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000