بیانیه مشترک اطلاعات و سپاه نشان داد مشکلات کشور حل نخواهد شد

اعتمادآنلاین|

روزنامه هم‌میهن از بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سپاه انتقاد کرد و نوشت این بیانیه نشان می‌دهد، قرار نیست مشکلات کشور حل شود.

به گزارش هم‌میهن، این بیانیه نشان داد که مشکلات کشور حل نخواهد شد. اول به این علت که این مسائل را امنیتی و اطلاعاتی تلقی کرده‌اند، درحالی‌که باید وزارتخانه‌های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی هم در این‌باره تحلیل دهند.

دوم به این علت که از نظر بیانیه‌نویسان راه‌حل خروج از بحران که فعالیت آزاد رسانه‌های مستقل و روزنامه‌نگاران است، عامل اصلی بروز این بحران معرفی شده است.

این درحالی است که رسیدن به رسانه‌های آزاد شرط لازم و ضروری برای اصلاح وضعیت کشور است، درحالی‌که از نظر نویسندگان بیانیه، انجام وظیفه حرفه‌ای را حتی در حداقل‌ها منشأ اعتراضات و ناامنی تلقی می‌شود.

به نظر می‌رسد که این بیانیه انتظارات قبلی را درباره فهم ریشه‌ای این اتفاقات برآورده نخواهد کرد، فقط امیدواریم که از روی عجله تنظیم شده و ایده تجدیدنظر آن در دستور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 7 4

نتیجه بر اساس 7 رای موافق و 4 رای مخالف

پست بعدی

کدام استان‌ها، بیشترین و کمترین افزایش خرج زندگی را تجربه کردند؟ + نمودار

ی اکتبر 30 , 2022
فردای اقتصاد نوشت: در شش سال گذشته قیمت سبد مصرفی ایرانیان ۵.۴ برابر شده؛ اما این افزایش بین استان‌ها تفاوت‌های زیادی داشته است؟ سبد مصرفی خانوارهای هر استان و شیب رشد قیمت‌ها در هر کدام می‌تواند متفاوت باشد. شاخص قیمت مصرف‌کننده که مرکز آمار به تفکیک استان‌ها می‌دهد، قیمت سبد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000