دعوت ایتالیایی‌ها از “بی وزنی”

فیلم سینمایی «بی‌وزنی» به کارگردانی مهدی فرد قادری به بخش مسابقه جشنواره بنونتو ایتالیا راه پیدا کرد. «بی‌وزنی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ضمن نمایش در بیش از ۱۰ جشنواره بین المللی، جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره ماراتن یونان و جایزه بهترین فیلم جشنواره تجربی پرو و کارولینای شمالی آمریکا را هم به دست آورده است و در جدیدترین حضورش در میان سی فیلم بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های مستقل بنونتو (BCT) در کشور ایتالیا، به نمایش در خواهد.
این فیلم که اکران آن همزمان با شیوع کرونا و تعطیلی سینماها متوقف شد، از سه‌شنبه هفته آینده درشبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.
امیرعل..

5f2135422f329_5f2135422f32b فیلم سینمایی «بی‌وزنی» به کارگردانی مهدی فرد قادری به بخش مسابقه جشنواره بنونتو ایتالیا راه پیدا کرد.

«بی‌وزنی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ضمن نمایش در بیش از ۱۰ جشنواره بین المللی، جایزه ویژه هیأت داوران جشنواره ماراتن یونان و جایزه بهترین فیلم جشنواره تجربی پرو و کارولینای شمالی آمریکا را هم به دست آورده است و در جدیدترین حضورش در میان سی فیلم بخش مسابقه جشنواره فیلم‌های مستقل بنونتو (BCT) در کشور ایتالیا، به نمایش در خواهد.
این فیلم که اکران آن همزمان با شیوع کرونا و تعطیلی سینماها متوقف شد، از سه‌شنبه هفته آینده درشبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.
امیرعلی دانایی، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
هدایت فیلم و علی صفایی سنگسری سرمایه گذاران دومین فیلم سینمایی فرد قادری هستند و پخش بین‌المللی این فیلم را موسسه «پرشیا فیلم» به مدیریت علی قاسمی بر عهده دارد.

منبع: ایسنا

پست بعدی

برخی از امامزاده‌های دماوند، اصلاً امامزاده نیستند!

چ جولای 29 , 2020
یک مفسر قرآن کریم با اشاره به سوره انفال و با بیان اینکه کوه دماوند جزو انفال است و کسی نمی‌تواند دست ملکیت روی آن‌ها بگذارد، گفت: برخی از امامزاده‌های منطقه دماوند، امامزاده نیستند بلکه از علمای زیدیه هستند. آیت الله سیدمحمدعلی ایازی، در خصوص مباحث مربوط به واگذاری بخشی از کوه دماوند به سازمان اوقاف و بعد تکذیب این موضوع و واگذاری کامل آن به منابع طبیعی، به آیات قرآن کریم در سوره انفال اشاره کرد و اظهار داشت: در ابتدا باید گفت که دماوند یک اسم کلی است که وقتی به آنجا می رویم، می بینیم که چندین روستا زیرمجموعه آن قرار دارند؛ مشابه این در مورد کوه سبلان هم هست؛ و چون بحث موضوعی است باید به صورت..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000