دستور رئیس کل سازمان نظام پزشکی برای پیگیری وضعیت بازداشت شدگان جامعه پزشکی

دستور رئیس کل سازمان نظام پزشکی برای پیگیری وضعیت بازداشت شدگان جامعه پزشکی

ایسنا نوشت : رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای از معاونت انتظامی این سازمان به عنوان مسئول کمیته پیگیری، خواستار ارایه گزارش از وضعیت بازداشت شدگان جامعه پزشکی و پیگیری آزادی آنها شد.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، دکتر محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای، معاونت انتظامی را مسئول کمیته پیگیری بازداشت شدگان جامعه پزشکی کرد.

در این نامه خطاب به دکتر خردمند، معاون انتظامی سازمان آمده است: «نظر به ضرورت رسیدگی هر چه سریع‌تر به وضعیت همکاران عضو سازمان نظام پزشکی کشور که در حوادث اخیر هر گونه برخوردی با آنان صورت گرفته است، جنابعالی به عنوان مسئول کمیته پیگیری، لازم است در اسرع وقت گزارش کاملی از وضعیت این عزیزان تهیه و اقدامات لازم جهت آزادی هر چه سریع‌تر بازداشت شدگان اعضای جامعه پزشکی به عمل آورید.»

بیشتر بخوانید :

پست بعدی

رسمی | ضرر نجومی همراه اول در ماه فیلترینگ و محدودیت های شدید اینترنت !

ش اکتبر 29 , 2022
گزارش مالی همراه اول و آسیاتک در مهرماه نشان از افت چند میلیارد تومانی درآمد این شرکت‌ها دارد. بر اساس گزارش منتشر شده درآمد مهرماه همراه اول عدد بزرگ 743 میلیارد تومان کاهش داشته نسبت به شهریور ماه و این کاهش نسبت به روزهای دیگر ماه در تابستان گذشته برابر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000