اعلام «خط قرمز» نیروهای مسلح از سوی سرلشکر باقری / هشدار به «اغتشاشگران و فریب خوردگان» شریک در «جنایت بزرگ» حمله به شاهچراغ

اعلام «خط قرمز» نیروهای مسلح از سوی سرلشکر باقری / هشدار به «اغتشاشگران و فریب خوردگان» شریک در «جنایت بزرگ» حمله به شاهچراغ

تسنیم نوشت:رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: طراحان و عاملان داخلی و خارجی این جنایت ددمنشانه به زودی در کمین نیروهای انتظامی امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی در واکنش به حمله تروریستی شیراز عنوان کرد: بار دیگر در فضای غبارآلود فتنه‌ای که توسط مثلث شوم عبری – عربی – غربی طراحی و فرماندهی می‌شود، جمعی از بهترین بندگان خدا در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه السلام، در هنگامه نماز، آماج گلوله های دشمنان کوردل و قسم‌خورده دین و آیین و استقلال ایران عزیز قرار گرفته و شهید و مجروح شدند.

وی همچنین بیان داشت: اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به رهبر معظّم انقلاب اسلامی، خانواده های معزّز شهدا و ملت شریف ایران و دعا برای شفای عاجل مجروحان اعلام می نمایم، طراحان و عاملان داخلی و خارجی این جنایت ددمنشانه به زودی در کمین نیروهای انتظامی امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی می باشد.

گفتنی است، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه نیز در پیامی عنوان کرد که "آتش خشم و انتقام ملت ایران دامن جنایتکاران را خواهد گرفت".

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۲۰

پست بعدی

چه اتفاقی در مهاباد افتاده است؟

پ اکتبر 27 , 2022
اعتمادآنلاین| به دنبال برگزاری مراسم تشییع پیکر یک جوان مهابادی که گفته می‌شود در اعتراضات شامگاه چهارشنبه این شهر جان باخته بود، عده‌ای از احساسات مردم شرکت کننده در این مراسم سو استفاده کرده و جو شهر را بر هم زدند. به گزارش ایرنا، معترضان پس از برگزاری مراسم تشییع، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000