کنایه خراسان به صداوسیما؛ مگر همین دو بازیگر را دارید!

اعتمادآنلاین|

روزنامه اصولگرای خراسان با مروری بر سریال‌های که در ماه‌های اخیر از صداوسیما پخش شده به این نتیجه رسیده که بازیگران نقش اصلی این سریال‌ها تکراری هستند و ضمن کنایه به مدیران این رسانه که مگر فقط همین بازیگران را دارید، توصیه کرده فکری به حال معضل تکراری شدن بازیگران سریال‌ها کنند.

مریم کاویانی بازیگری است که در ماه‌های اخیر، درتلویزیون حضوری جالب توجه داشته است. او در حالی که از اواخر مرداد تا اواخر شهریور با سریال «راز ناتمام» در شبکه یک سیما دیده می‌شد، مدتی است که «آتش سرد» را نیز روی آنتن شبکه دو سیما دارد و از چند شب پیش نیز با «آزادی مشروط» بار دیگر مهمان شبکه یک شده است.

پرویز فلاحی‌پور نیز این شب‌ها همزمان دو سریال جدید در حال پخش دارد: «آتش سرد» که از نیمه پخش رد شده و «آزادی مشروط» که به تازگی به آنتن رسیده است. این هنرپیشه پیش از این دو سریال، «بی‌نشان» را نیز در شبکه سه داشت که از نیمه مرداد تا اوایل مهر روی آنتن رفت.

به نظر می‌رسد تلویزیون می‌تواند از هنرپیشه‌های فراوانی جلوی دوربین استفاده و به خصوص چهره‌های تازه را معرفی کند، اما اصرار به استفاده از شماری بازیگر محدود، این اتفاق را رقم زده است.

مدیران سیما باید علاوه بر قصه‌های مشابه، برای معضل تکراری شدن بازیگران سریال‌ها هم راهکاری بیابند

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کمبود آنتی بیوتیک‌ و سرم در حال برطرف شدن است

پ اکتبر 27 , 2022
اعتمادآنلاین| وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه متاسفانه در فصل پاییز ویروس آنفلوآنزا مشکلاتی را ایجاد کرد گفت: ناهماهنگی‌هایی در تولید و تامین وجود داشت که با دستور رئیس جمهور و همت همکاران ما در شرکت‌های دارویی مشکل آنتی بیوتیک و سرم مورد نیاز کشور در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000