دستور اکید رئیس قوه قضائیه برای شناسایی عاملان و آمران حمله تروریستی شاهچراغ

اعتمادآنلاین|

رئیس دستگاه قضا همچنین طی پیام تسلیتی حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(علیه‌السلام) شیراز به دست تروریست‌های مزدور را تسلیت گفت.

به گزارش تسنیم، در بخشی از این پیام آمده است کینه و عداوت دشمنان خبیث ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی چنان است که در مسیر تحقق توطئه‌های خود برای مقابله با امنیت کشور، این‌بار زائران حرم احمد بن موسی(علیه‌السلام) را هدف تیرهای دشمنی خود قرار دادند.

در پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه اضافه شده است: دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با سرعت و دقت، تمامی عاملان و مسبّبان این جنایت را تعقیب کنند و آنان را به سرپنجه‌ قضایی کشور بسپارند.

در پیام تسلیت محسنی‌اژه‌ای آمده است: اینجانب ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و صبر و سکینه‌ الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسألت می‌نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هوای تهران پاک است

پ اکتبر 27 , 2022
اعتمادآنلاین| بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، حاکمیت جو نسبتاً پایدار و آرام همراه با انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته و نیز افزایش ترافیک صبحگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000