شب خاص مسی با پیراهن PSG

اعتمادآنلاین|

پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا جشنواره گل به راه انداخت و توانست برابر مکابی با نتیجه ۷ بر دو به پیروزی دست پیدا کند. ستاره پاری سن ژرمن در این بازی مسی بود که توانست دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم بدهد که این بهترین عملکرد او از زمان حضورش در تیم پاریسی است.

به گزارش ایسنا، مسی که در تابستان سال قبل به پاری سن ژرمن پیوست در فصل نخست حضورش در این تیم عملکرد خوبی از خود نشان داد و با انتقادهای زیادی مواجه شد اما این فوق ستاره آرژانتینی در فصل جاری بسیار آماده و سرحال نشان داده است.

مسی به تنها بازیکن در ۵ لیگ معتبر اروپایی تبدیل شده است که توانست در فصل جاری بیشتر از ۱۰ گل و ۱۰ پاس گل را به نام خود به ثبت برساند که این نوید روزهای خوب را برای این بازیکن می دهد.

بسیاری براین باور هستند که درخشش مسی در فصل جاری می تواند زمینه را برای قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا مهیا کند. او تا پایان فصل جاری با تیم پاریسی قرارداد دارد و خبرهای زیادی درباره احتمال بازگشت او آبی اناری ها به گوش می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

علی کریمی مراقب باشد؛ خودش مسئول جانش است!

چ اکتبر 26 , 2022
اعتمادآنلاین| کریمی از چند جهت برای ضدانقلاب جذاب‌تر از امثال نیکا، سارینا و آرنیکا است. خبرگزاری فارس در ادامه نوشت: علی کریمی دیروز در توییتی نوشت: «از طرق مختلفی تهدید شده و می‌شویم ولی نه از طریق تماس مستقیم. البته من مهم نیستم. من هم‌چنان عزادار و نگران هموطنانم در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000