دلار در روزهای آینده گران می‌شود؟

اعتمادآنلاین|

به نظر می‌رسد که دلار در یک نقطه بین ۳۲ هزار و ۶۰۰ تا ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان منجمد شده است که و تنها نوسان ۲۰۰ تومانی را هر روز بین این دو عدد شاهد هستیم.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر نوسان قیمت دلار در بازار به حدی محدود است که برخی از معامله‌گران و فعالان بازار، مسیر حرکتی بازار را در روزهای آتی نیز آرام پیش‌بینی می‌کنند.

به نظر می‌رسد که بازار ارز با فشار عرضه بازارساز در حال کنترل است و نوسان‌گیران نیز نتوانسته‌اند فشار عرضه دولت را خنثی کنند. البته برخی، نگرانی عرضه بیشتر ارز از سوی بازارساز را دارند.

آن‌طور که در روند امروز بازار ارز مشاهده می‌شود، قیمت دلار با افزایش حدود ۲۰۰ تومانی، در نهایت به قیمت ۳۲ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

از ابتدای هفته تاکنون، دلار در حدود ۲۵۰ تومان افزایش قیمت داشته است‌.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

روزنامه دولت عصبانی شد /حضور سخنگو در جمع دانشجویان پرشور بود/ رسانه ها، فقط بخش کوتاهی را منتشر کردند

چ اکتبر 26 , 2022
روزنامه ایران نوشت : نشست گفت‌وشنود علی بهادری‌جهرمی با دانشجویان دانشگاه قم، پرشور و توأم با نشاط سیاسی بود. هرچند برخی سعی در ایجاد حاشیه داشتند، اما غلبه با اکثریتی بود که اهل گفت‌وگو بودند. رسانه‌های ضدایرانی فارسی‌زبان با نحوه پوشش نشست سخنگوی دولت با دانشجویان دانشگاه قم، بار دیگر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000