دادگاه تعدادی از متهمان مربوط به حوادث اخیر اصفهان برگزار شده / بازداشتی‌های کم سن و سال آزاد شده‌اند

اعتمادآنلاین|

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان از برگزاری دادگاه تعدادی از متهمان مربوط به اغتشاشات اخیر در این استان به صورت علنی خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان حجت‌الاسلام اسدالله جعفری افزود: جلسات رسیدگی به پرونده‌های مربوط به اغتشاش های اخیر در شعب ویژه در وقت‌های فوق‌العاده برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: برای برگزاری دادگاه تعدادی از این پرونده‌ها به صورت علنی، دادگستری استان مقدمات آن را فراهم کرده و در تمامی مراحل اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: تاکنون مراحل تحقیقات مقدماتی ۴۶ پرونده قضایی مربوط به متهمان اغتشاش های اخیر در استان تکمیل شده است.

وی ادامه داد: این تحقیقات در دادسرا به پایان رسیده و با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

حجت‌الاسلام جعفری همچنین به آزادی تعدادی از افراد دستگیر شده در ناآرامی‌ها اشاره و تصریح کرد: تعدادی از افراد دستگیر شده در ناآرامی‌ها با شرایط مختلف نظیر افراد کم سن و سال با حضور خانواده با اخذ تعهد در مراجع ضابطین، کفالت و وثیقه آزاد شده اند.

وی تصریح کرد: این افراد عموما کسانی بوده‌اند که نقش و تاثیر چندانی در اغتشاش ها و تخریب اموال عمومی نداشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

فیفا آمار کارگران کشته‌شده جام‌جهانی قطر را اعلام کرد

س اکتبر 25 , 2022
اعتمادآنلاین| ۲۶ روز مانده به شروع جام جهانی در قطر، فیفا در مجموع تایید کرد در محل ساخت و ساز استادیوم‌های جام جهانی ۳ نفر کشته شدند. گفته می‌شود که ۳۷ مرگ دیگر به طور مستقیم به کار مرتبط نیستند. این آمار با آمار مرگ و میر گزارش شده در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000