VAR به نیم فصل دوم نمی‌رسد

اعتمادآنلاین|

خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران در این خصوص با تردید سخن گفته است. او گفته است: «خیلی خوشحالم وزیر ورزش روی این موضوع وسواس دارد. بی‌شک این اتفاق به ما کمک می‌کند. مهدی تاج نیز بسیار مصر است چنین اتفاقی بیفتد. من هم اگر بخواهم خوشبینانه بگویم شاید اواخر نیم فصل دوم بتوانیم از VAR استفاده کنیم اما نه در همه در ورزشگاه‌ها بلکه ۴،۵ ورزشگاهی که خیلی خوب می‌توان در آن‌ها کار کرد.»

به گزارش خبرورزشی، از آنجایی که مشکلات در اجرای این پروژه با شروع آن عیان می‌شود، پیش بینی می‌شود در نیم فصل دوم شاهد بکارگیری از این تکنولوژی در استادیوم‌های ایران نباشیم و زمان بهره برداری به فصل آینده موکول شود. البته ورود کمک داور ویدیویی به استادیوم‌های ایران حتی اگر استفاده از آن به فصل بعد موکول شودt جای تحسین و قدردانی دارد.

در این بین آموزش داوران برای کار با این تکنولوژی هم مهم است و از سویی فیفا باید کیفیت کلاس‌های آموزشی و سویی تجهیز استادیوم‌ها به این تکنولوژی را تایید کند تا در نهایت مجوز استفاده از آن در استادیوم‌های ایران صادر شود. بر این اساس استفاده از این تکنولوژی حتی در پایان فصل جاری هم دارای تردید است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دختر کینه جو راز پولدار شدن نامزد تهرانی‌اش را به پلیس فاش کرد

س اکتبر 25 , 2022
رکنا نوشت: دختر جوان وقتی متوجه شد نامزد ثروتمندش دیگر توجهی به او ندارد، در اقدامی کینه‌جویانه با مراجعه به پلیس راز این ثروت بادآورده را برملا کرد. چندی قبل، یک دختر جوان به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد که می‌خواهد راز سرقت سریالی از خانه یک تاجر را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000