چرا بدهی استارماچونی پرداخت نشد؟

اعتمادآنلاین|

بر اساس حکمی که دادگاه عالی ورزش صادر کرده، باشگاه استقلال باید چیزی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به آندره‌آ استراماچونی بپردازد و مطالبات او را تسویه کند. در غیر این صورت بر اساس حکم دادگاه عالی ورزش ابتدا کسر امتیاز مدنظر قرار خواهد گرفت و پس از آن نیز تنبیهات سخت‌تری همچون سقوط به دسته پایین‌تر در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش ایران ورزشی، همه این اتفاقات در حالی رخ داد که اگر در پاییز سال ۱۳۹۸ طلب استراماچونی سر وقت پرداخت می‌شد و این مربی بهانه‌ای بابت شکایت به فیفا پیدا نمی‌کرد و مشکلات مالی با مرد ایتالیایی اساساً سر و شکل دیگری به خود می‌گرفت شاید حالا اصلاً قرار نبود استقلال چنین رقمی را بپردازد ولی اشتباه مدیران وقت باشگاه استقلال بدهی ۵۰ میلیارد تومانی را برای این باشگاه به ارث گذاشته و متأسفانه راه دیگری هم برای پرداخت آن وجود ندارد.

نکته تأمل برانگیز این است که هیچ یک از متولیان ورزش و حتی نهادهای نظارتی پیرامون اینکه چرا طلب استراماچونی سر وقت پرداخت نشده مدیران سابق را مؤاخذه نمی‌کنند. گفته می‌شود اگر پیش از جدایی مبلغ 50 هزار یورو به استراماچونی پرداخت می‌شد هرگز کار به شکایت 50 میلیاردی نمی‌کشید!

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

FATF گروگان سیاست است

س اکتبر 25 , 2022
اعتمادآنلاین| مجیدرضا حریری، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در پاسخ به این سئوال که آیا دولت عزمی برای تصویب این مساله دارد یا خیر؟ گفت: دولت اف‌ای‌تی‌اف را نگاه داشته است تا تکلیف تحریم روشن شود. در حقیقت تا زمانی که ما در تحریم هستیم، تصویب این کنوانسیون دردی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000