مهاجم ایران جام جهانی را از دست داد

اعتمادآنلاین|

اللهیار صیادمنش، قرار بود ستاره قوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر باشد اما شرایط آنگونه که او دوست داشت پیش نرفت و مصدومیت باعث شد تا این جام جهانی را از دست بدهد.

به گزارش خبرورزشی، صیادمنش گفت‌وگویی انجام داده است و در آن صحبت‌های جالبی نیز مطرح کرده است. در ادامه مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های او را می‌خوانید:

*چند روز پیش پروفسور مرحله آخر بازبینی پایم را دید و گفتند که یک ماه دیگر می‌توانم وارد زمین چمن بشوم و تمریناتم را شروع کنم.

*بله شاید می‌توانستم به شکل ریسکی خودم را مهیای بازی‌های جام جهانی کنم اما صلاح نبود که این گونه خودم را آماده کنم و با وجود اینکه خیلی برایم سخت بود که جام جهانی را از دست دهم اما به هر حال قسمت خودم را پذیرفتم.

*هر بازیکنی دوست دارد در خدمت تیم ملی کشورش باشد و در بزرگترین ویترین فوتبالی دنیا یعنی جام جهانی حضور داشته باشد اما این مسأله همان طور که گفتم برای من ریسک محسوب می‌شود.

*من بازیکنی ۲۱ ساله هستم و فکر کردم که ان‌شاءا… برای بازی‌های بعدی تیم ملی که حضور در جام ملت‌های آسیا است اگر سرمربی تیم ملی صلاح دانست در خدمت تیم ملی کشورم باشم.

*تیم ملی کشورمان در گروهی قرار گرفته که گروه آسانی نیست و تیم‌های خوبی در آن قرار گرفته‌اند اما در تیم ملی کشورمان هم بازیکنان خیلی خوب به همراه مربی بزرگی مانند کی‌روش حضور دارند که توانایی‌های زیادی دارند.

*به موفقیت تیم ملی کشورم که با هدایت کی‌روش که مربی بزرگی است و چندین جام جهانی را دیده خیلی امیدوارم و ان‌شاءا… از گروهش در جام جهانی صعود می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

زانری : با ریش و چفیه راه خود را در صداوسیما باز می کنند / رسانه دینی رسانه‌ای نیست که مدام از دین حرف بزند بلکه باید اخبار صادقانه به مردم بدهد

س اکتبر 25 , 2022
ایکنا نوشت: رئیس اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی گفت: یکی از خلاهای جدی ما این بود که روایات و مبانی معرفتی‌مان را از حوزه فردی به حوزه اجتماعی تطبیق نکردیم. قرن‌ها زندگی ما در حوزه دین، زندگی فردی بود. نشست «دین تلویزیون» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری، رئیس اندیشگاه فرهنگی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000